کد خبر : 32412
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397- 46: 20

جریان فتنه ۸۸، دربدنه ی دولت نقش ایفا می کند/مشکلات اقتصادی محصول اندیشه ی جریان فتنه و مدیریت لیبرالی و کدخدا پرستی است/کسانی که در فتنه ۸۸ بازداشت شدند امروز در گیلان مسئولیت گرفتند!

جریان فتنه ۸۸، دربدنه ی دولت نقش ایفا می کند/مشکلات اقتصادی محصول اندیشه ی جریان فتنه و مدیریت لیبرالی و کدخدا پرستی است/کسانی که در فتنه ۸۸ بازداشت شدند امروز در گیلان مسئولیت گرفتند!

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم محصول اندیشه جریان فتنه و مدیریت لیبرالی و کدخدا پرستی است، گفت: برخی مدیران کلان به جای اتکای به مردم و و استفاده ازامکانات کشور و توکل به خدا، دست نیاز به سوی کدخدا دراز کرده اند و جریان فتنه ۸۸ و افراد همسو وحامی آن، دربدنه ی دولت به عنوان مسئول، کارشناس و مشاور نقش ایفا می کنند.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در گفتگو با رویداد گیلان با اشاره به تجمع ۹ دی ماه مردم رشت در میدان شهرداری وعدم حضوراستاندار گیلان وبرخی ازدیگرمسئولان درکنار مردم اظهارکرد: باید به مسئله ای مهم تراز حضور یا عدم حضور استاندار گیلان دراین تجمع پرداخت.

وی با بیان اینکه بنده درسال ۸۸ و ۸۹ سخنران اصلی تجمع بوده ام، افزود: با توجه به اینکه سال ها از آن زمان می گذرد، امسال مردم رشت پرشورتر ازسال گذشته در تجمع شرکت کردند و باید از مردم ولایتمدار تشکر کرد.

این استاد حوزه با اعلام اینکه باید ازخود استاندار برای عدم حضور دراین تجمع سوال کرد وشاید پاسخ موجهی داشته باشند، گفت: واقعیت انکار ناپذیر این است که تعدادی ازحامیان فتنه ی سال ۸۸ دربدنه ی دولت حضور دارند و درعزل ونصب ها به عنوان مشاور نقش ایفا می کنند.

اشکوری با بیان اینکه فتنه ۸۸ محصول تفکر لیبرالی و غربگرایانه است، تصریح کرد: این تفکر پس از انقلاب وجود داشته و همچنان وجود دارد و شعارش این است که ما نمی توانیم و باید همسو با غرب حرکت کنیم وحتی به سازش بدون قید وشرط هم معتقد است.

وی با تصریح براینکه قضیه ی برجام برخاسته ازهمین تفکربود، افزود: قبول تعهدات استعماری بین المللی نیز برخاسته ازهمین اندیشه است و درطول سالیان پس از انقلاب که حدود ۴۵ معاهده بین المللی استعماری انجام شده است، فقط ۳۱ معاهده از سوی این دولت قبول شده است.

فعال سیاسی مشکلات اصلی مردم مانند فقر، بیکاری، رکود و گرانی محصول مدیریت لیبرالی و کدخدا پرستی است، گفت: برخی مدیران کلان به جای اتکای به مردم و تقویت واستفاده ازامکانات بالقوه وبالفعل کشور و توکل به خدا دست نیاز به سوی کدخدا دراز کرده اند.

حجت الاسلام اشکوری با بیان اینکه جریان فتنه ۸۸ و افراد همسو وحامی آن، دربدنه ی دولت به عنوان مسئول، کارشناس و مشاور نقش ایفا می کنند، تصریح کرد: مسئله، آقای استاندار نیست، بلکه حاکمیت این دولت در رابطه با چگونگیِ برخورد با جریان فتنه است.

وی به مطالب کتابِ «ایران و جهانی شدن» نوشته ی آقای سریع القلم که مشاورقبلی آقای روحانی بوده اند و رئیس جمهور برآن مقدمه نوشته اند، اشاره کرد وافزود: دراین کتاب نوشته شده است که ما برای توسعه ی کشور باید به سیاستِ طراحی شده ی آمریکا عمل کنیم و نقد آمریکا و اعتقاد به سلطه گری مانع پیشرفت است.

این فعال سیاسی گفت: دراین کتاب آمده است، درصورت تعارض اسلام و سیاست مدیریت آمریکا باید ازقانون اساسی و ماهیت جمهوری اسلامی دست برداریم و ایشان مشاور رئیس جمهور بودند.

حجت الاسلام و المسلمین اشکوری با بیان اینکه برخی از مسئولانِ کلان دولت با یکی از سران فتنه که ممنوع التصویر است، جلسات مشورتی دارند، تاکید کرد: برخی ازمسئولان و وزرا و استانداران درعزل و نصب مدیران از او مشورت می گیرند و نظر وی را اعمال می کنند؛ حال، ما از استدار گیلان چه انتظاری داریم؟!

خطر تفکر لیبرالی از زلزله بیشتر است

وی برلزومِ خشکاندنِ ریشه ی فتنه تاکید کرد وافزود: ریشه ی فتنه، نوع مدیریت لیبرالی و متمایل به غرب است و امام(ره) فرمودند که خطرتفکر لیبرالی از زلزله بیشتراست وتا درمسئولیت های مملکت، لیبرال های غرب گرا حضور و نفوذ دارند، مشکلات مردم حل نخواهد شد.

عامل مشکلات مردم روحِ اندیشه ی جریان فتنه است

این کارشناس سیاسی گفت: امروز روحِ اندیشه ی جریان فتنه و تفکر لیبرالی، درمدیریت اصلاح طلبان وجود وحضور فعال دارد و عامل تمامی مشکلات همین است.

اشکوری با اعلام اینکه کسانی درمدیریتِ اجرایی کشور و استانِ گیلان پست های حساس را دراختیار دارند که مسئول ستاد میرحسین بودند، تصریح کرد: آنها درجلساتِ اداری شهرستان خود، با پوشش سبز حضور پیدا می کردند وبرخی ها درحمایت ازفتنه بازداشت و با تعهد آزاد شدند ولی هم اکنون دراستان مسئولیت دارند.

وی با تاکید براینکه کسانی که درمدیریت دولت اعتدال در گیلان مسئولیت گرفته اند یا حامی فتنه بودند و یا درجریان فتنه ساکت بودند، افزود: امروز کسی را نمی شناسیم که دردولت مسئولیت داشته باشد، اما درفتنه ی ۸۸ موضع آشکار علیه فتنه گرفته باشد و منظور من کارمندان دولت نیستند که اکثر آنها افراد مومن و معتقد به نظامند.

این استاد حوزه مشکل دیگرِ مدیریت فعلی دولتمردان را استفاده از مدیران غیرانقلابی و اشرافی دانست و گفت: درگیلان نیز شاهد هستیم که حتی افرادی، محکومیت قضایی و محکومیت اخلاقی ومالی دارند اما درمسئولیت ها به کار گرفته شدند و به نظرمی رسد که دراین دولت، عدم سوء سابقه برای دراختیار گرفتن پست ها، شرط نبوده است.

اشکوری خاطرنشان کرد: پیش ازانقلاب و درابتدای بعد ازانقلاب، تفکرِ ما نمی توانیم وغیرانقلابی، وجود داشته است و بیش از ۲۰ سال، پس ازانقلاب، مدیریت کشور در دست این تفکر بوده و هم اکنون نیز هست.

وی با تصریح براینکه هرجا و زمانی که نیروهای ارزشیِ معتقد به ولایت و اتکا به ملت حضور داشتند پیروز شده ایم، افزود: ما حکومت پهلوی را با تفکر انقلابی سرنگون و در دفاع مقدس با تفکر انقلابی مقاومت کردیم و داعش را با تفکر انقلابی از بین برده ایم که تفکر لیبرالی معتقد بود که با داعش نیز می توان مذاکره کرد.

موفقیت درهرجای کشور با تفکر انقلابی به دست آمده است این فعال سیاسی با بیان اینکه موفقیتی در هرجایی ازکشور به دست می آید، با تفکر انقلابی است، گفت: نیروهای انقلابی باید مردم را بیدار و روشن کنند و بگویند که محصولِ مدیریت لیبرالی و غیر انقلابی وضع موجود است وبرخی از مدیران ناکارآمدی این تفکر را پای نظام می گذارند که باید روشنگری شود.

اشکوری با بیان اینکه افرادی از خود این تفکر اخیرا اعتراف کرده اند که کل تحریم ها ۲۰ تا ۳۰ درصد در زندگی مردم تاثیر گذار است، تصریح کرد: تفکر انقلابی از ابتدا نیز به همین امر معتقد بود و مردم باید بیدار وآگاه باشند و بدانند که این تفکر شکست خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار