کد خبر : 51354
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399- 07: 18

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان:

جشنواره ادبی و هنری «هنر همدلی» در گیلان برگزار می‌شود

جشنواره ادبی و هنری «هنر همدلی» در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: جشنواره ادبی، هنری «هنر همدلی» برای ثبت زیبایی‌های همدلی مردم ولایتمدار گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان محمد باقر باقرزاده، از برگزاری جشنواره ادبی، هنری «هنر همدلی» برای ثبت زیبایی‌های همدلی مردم ولایتمدار گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: اصحاب رسانه و کلیه علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۵ خرداد به دبیرخانه ارائه دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان خدمت‌رسانی مؤمنانه و جهادی، مواسات و همدلی در دوران بحران کرونا را از جمله محورهای جشنواره هنر همدلی اعلام کرد و بیان داشت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، فیلم کوتاه، مستند(موبایلی)، دلنوشته، شعر، نماهنگ، پوستر و نقاشی تهیه و ارسال کنند.

مسئول کمیته فرهنگی، تبلیغات و رسانه قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه سایر بخش‌های جشنواره هنر همدلی را نیز برشمرد و در تشریح بیشتر آن عنوان کرد: علاقمندان علاوه بر حوزه‌های یاد شده می‌توانند آثار خود را در قالب خوشنویسی، سرود، پادکست نیز تهیه کرده و به نشانی دبیرخانه بفرستند.

باقرزاده نشانی و راه‌های ارتباطی با دبیرخانه هنر همدلی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دبیرخانه در رشت، ابتدای خیابان سعدی، مجتمع خاتم‌الأنبیاء، طبقه سوم، سازمان بسیج هنرمندان گیلان دایر است از طرفی شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۶۵۵۸۱۰۹۳ در پیام رسان واتساپ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره هنر همدلی طبق برنامه تعیین شده قرار است در تاریخ ۲۰ خرداد برگزار شود خاطرنشان کرد: در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد ایجاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، قرارگاه این رزمایش مردمی در گیلان به ریاست حضرت آیت‌الله فلاحتی با کمیته‌های متعدد تشکیل شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با تأکید بر اینکه مسؤلیت کمیته فرهنگی، تبلیغات و رسانه قرارگاه رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بر عهده صدا و سیمای مرکز گیلان گذاشته شد اظهار داشت: این کمیته با برگزاری جلسات منظم و متعددی برای تحقق اهداف قرارگاه، مصوبات مختلفی را به مرحله اجرا در آورد.

باقرزاده از این جمله این مصوبات را برنامه‌ریزی جهت برگزاری جشنواره هنر همدلی در گیلان اعلام کرد و گفت: این جشنواره برای ثبت زیبایی‌های همدلی مردم ولایتمدار گیلان طرح‌ریزی و تاکنون در رسانه‌های مختلف تبلیغ آن انجام شده است که با استقبال مطلوب هنرمندان و هنردوستان گیلان و حتی کشور مواجه شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار