کد خبر : 5528
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395- 51: 7

جلسه شورای شهر رشت با خروج هم‌زمان ۸ عضو از رسمیت افتاد

جلسه شورای شهر رشت با خروج هم‌زمان ۸ عضو از رسمیت افتاد

یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت و سومین جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر رشت به‌ دلیل خروج ۸ نفر از اعضای از صحن شورا منتفی شد.

به گزارش  گیلانستان، محمدعلی رفیعی نودهی در صحن علنی شورا با ابراز عذرخواهی از به تعویق افتادن دو جلسه قبلی انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر رشت و با اشاره به اینکه جلسه سوم به ریاست فرماندار رشت برگزار می‌شود اظهار داشت: در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت هیئت رئیسه آخرین سال شورای شهر رشت انتخاب می‌شود.

فرماندار رشت نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از اینکه امید است به‌ عنوان سال آخر شورای اسلامی رشت همانند گذشته خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان رشت ارائه دهد افزود: در سالروز پیوند آسمانی امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت را به فال نیک می‌گیریم.

سیدعیسی مهدوی با اشاره به اینکه شورا یکی از پایه‌های اساسی دموکراسی و نظام مردم سالاری است خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر می‌تواند اعتماد عمومی مردم را نسبت به نظام مقدس جهموری اسلامی ارتقا دهد.

در ادامه این جلسه با اعلام کاندیداتوری ریاست آخرین سال شورای اسلامی شهر رشت از سوی فرانک پیشگر، ۸ نفر از اعضای شورا به‌طور هم‌زمان صحن را ترک کردند و برای سومین بار جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورا به دلیل از حد نصاب افتادن اعضاء به تعویق افتاد.

فرماندار رشت با ابراز تاسف از این اقدام و با بیان اینکه اعضای شورا باید به رفتار و عملکرد خود در مقوله مذکور توجه داشته باشند تصریح کرد: اعضای شورا باید توجه داشته باشند که نگاه ۷ هزار شهروند رشت به عملکرد آنان است و تصمیمات باید به‌طور عاقلانه گرفته شود.

مهدوی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید روال درست کاری را طی کند خاطرنشان کرد: اعضای شورا نماینده مردم هستند و کار مردم باید در اولویت امور باشد و اگر خللی در کار شورا ایجاد شود همگی باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت جذب، رضا رسولی، فاطمه شیرزاد، اسماعیل حاجی‌پور، امیرحسین علوی، رضا موسوی روزان و مظفر نیکومنش نودهی ۸ عضوی بودند که صحن علنی شورا را به‌طور همزمان ترک کردند.

جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت به یکشنبه ساعت ۲۰:۰۰ موکول شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار