کد خبر : 44515
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1398- 19: 11

رئیس فراکسیون جمعیت هلال احمر مجلس:

جمعیت هلال احمر طلایه دار مدیریت بحران است/ آموزش مهم‌ترین گام

جمعیت هلال احمر طلایه دار مدیریت بحران است/ آموزش مهم‌ترین گام

رئیس فراکسیون جمعیت هلال احمر مجلس نقطه قوت فعالیت این جمعیت را استفاده از نیروهای داوطلب، علاقه مند و بشردوست دانست و گفت:جمعیت هلال احمر طلایه دار مدیریت بحران است.

به گزارش گیلانستان محمد حسین قربانی صبح چهارشنبه در مانور امداد و نجات در بخش کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های امروز دانش آموزان در نظام مقدس جمهوری اسلامی آموختن علم و دانش است، اظهار کرد: باید از فرصتی استفاده کرده و با بکاری مربیان و معلمان دلسوز و با سواد بهترین بهره را ببرند.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه برگزاری مانور امداد و نجات را برای آمادگی بیشتر در زمان حوادث مهم و حائز اهمیت برشمرد و با بیان اینکه هلال احمر طلایه دار مدیریت بحران است، افزود: نقطه قوت فعالیت این جمعیت استفاده از نیروهای داوطلب، علاقه مند و بشردوست است که به بهترین شکل پس از فراگیری آموزش‌ها و سازماندهی، وارد صحنه‌های عملیاتی می‌شوند.

آموزش‌های همگانی گامی موثر در راستای مقابله با حوادث

قربانی با تأکید بر اینکه نخستین گام در راستای مقابله با حوادث غیرمترقبه را آموزش همگانی است، ادامه داد: ارائه آموزش‌های امدادی اولین اقدام موثر در راستای مقابله با حوادث است، که با این سیاست می توان تمامی مردم را در مقابله با بحران و حوادث آماده و مقاوم کرد.

در مانورهای امداد و نجات سطوح مدارس، نحوه اقدامات امدادی از جمله اطفاء حریق، رسیدگی به مصدومین، کنترل و خروج اضطراری دانش آموزان، برپایی چادر درمان و اسکان توسط دانش آموزان انجام شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار