کد خبر : 4635
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395- 13: 12

دریافت‌ حقوق‌های نجومی حمله اشرافی‌گری به ارزش‌های انقلاب است

دریافت‌ حقوق‌های نجومی حمله اشرافی‌گری به ارزش‌های انقلاب است

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی مسئولان گفت: امروز در حال مشاهده حمله اشرافی‌گری به ارزش‌های انقلاب هستیم.

به گزارش درگیلان، سردار نظرعلی علیزاده در آیین افتتاح سردیس شش سردار شهید بندرانزلی در بلوار قدس شهرستان انزلی اظهار داشت: چه افتخاری برای خانواده معظم شهدا  بالاتر از این که در اردوگاه امام حسین(ع) قرار گرفته اند و همه لحظات و اتفاقات در کشور ما  یادآور واقعه عاشورا و کربلا است.

 رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان گفت: امروز در عرصه‌های مختلف، عاشوراها برای ما تکرار می‌شود و حضور مدافعان حرم در خارج از مرزها در نبرد حق علیه باطل و شهادت آن‌ها در میدان نبرد بیانگر همین مسئله است.

وی به این کلام حضرت امام که فرمودند”۱۷ شهریور، مکرر عاشورا و میدان شهدا، مکررِ کربلا و شهدای ما، مکررِ شهدای کربلا و مخالفان ملت ما، مکررِ یزید و وابستگان او هستند” اشاره و تاکید کرد: امروز دشمنان ما علیه حق قرار گرفته‌اند و در اقصی نقاط جهان در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جبهه حق مقابل جبهه باطل ایستاده و مبارزه می‌کنند.

علیزاده با اشاره به اهمیت بصیرت و بینش سیاسی در شرایط امروز جامعه افزود: امروز همه جا برای ما کربلاست و خوشا به حال آن‌هایی که این صحنه‌ها را تشخیص می‌دهند و شرایط زمان را درک می‌کنند و بدا به حال آنان که در جبهه دشمن قرار گرفته‌اند و برای تضعیف جبهه حق تلاش می‌کنند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان تصریح کرد: باید تکلیف خود را مشخص کنیم که در اردوگاه امام حسین(ع) هستیم و یا در اردوگاه یزید و اگر این جبهه را تشخیص دادیم یعنی صاحب بصیرت و بینش هستیم.

وی با بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در سیره عملی امام حسین(ع) و شهدای دفاع مقدس عنوان کرد: می‌خواهم از کسی که اولین بار بحث حقوق‌های نجومی را بین مردم طرح کرد تشکر کنم چرا که همه مردم علیه یک منکر و عمل ناپسند معترض شدند.

علیزاده با بیان اینکه بسیاری به جامعه اسلامی چنگ انداخته‌اند و تحقق امر به معروف و نهی از منکر با حزب بازی و جناح بازی نمی‌شود تصریح کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه‌ای تعطیل شود آن وقت خون امام حسین(ع) را می‌خواهد تا جامعه دوباره به حرکت در آید.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان خاطرنشان کرد: در سال اقدام و عمل تکلیف ما وارد عمل شدن است لذا باید در مقابل این‌گونه منکرها و فسادها مانند فیش‌های حقوقی نجومی بایستیم.

وی افزود: همه آحاد جامعه از مسئولان، مردم و حزب اللهی‌ها گرفته تا کارگر و کشاورز و معلم باید حواسشان در این مورد جمع باشد که خدا نعمت بزرگی  به ما داده است و هیچ‌گونه ضمانتی وجود ندارد که تا آخر دست ما بماند و اگر در وظیفه خود کوتاهی کردیم از ما می‌گیرد و به نفر دیگری می‌دهد.

علیزاده با اشاره به ماجرای فیش‌های حقوقی و نارضایتی مردم از این‌گونه فسادهای اقتصادی گفت: ما حق نداریم در خصوص تخلفات و فسادها سکوت کنیم؛ حال این تخلفات در سطح مردم عادی باشد و یا در سطح  مسئولین عالی‌رتبه باشد.

وی با اشاره به اینکه دست خدا پشتیبان انقلاب اسلامی است و خداوند خودش آن را هدایت می‌کند تاکید کرد: یقین بدانید کسانی که در خلوت می‌نشینند و علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند خداوند دستشان را رو می‌کند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها فکر می‌کردند حقوق‌های نجومی به‌صورت مخفیانه و محرمانه نوش جانشان می‌شود اما خداوند دستشان را رو کرد.

علیزاده گفت: باید دست کسانی که چنین تخلفی انجام می‌دهند قطع شود؛ این‌ها به ارزش‌های انقلاب حمله کرده‌اند. امروز در حال مشاهده حمله اشرافی‌گری به ارزش‌های انقلاب هستیم. باید با این‌ها برخورد شود تا آبروی مسئولینی که در حال خدمت به نظام هستند و برای رضای خدا کار می‌کنند خدشه‌دار نشود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار