کد خبر : 17760
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396- 19: 19

در انتخاب شهردار دقت نمائید/ از شما انتظار عمل انقلابی میرود/ به فکر رشد جامعه اسلامی باشید

در انتخاب شهردار دقت نمائید/ از شما انتظار عمل انقلابی میرود/ به فکر رشد جامعه اسلامی باشید

در انتخاب شهردار دقت نمائید تا مجبور نشوید بعداز چند ماه او را تغییر دهید ، تا مبتلا به تب استیضاح شورای قبل نشوید.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عباسی از فعالان سیاسی فرهنگی استان گیلان طی پیام مهمی خطاب به اعضای شورای شهر رشت نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم شورای شهر رشت ( ایدهم الله تعالی)

با سلام و تحیت حضور محترم اعضای منتخب شورای شهر

حمد و سپاس خدای منان را که مورد توجه جمع کثیری از آراء مردم شریف رشت قرار گرفتید. و توفیق خدمت به مردم را پیدا نمودید.یقیناً یکی از بزرگترین توفیقات الهی خدمت به مردم است. بر این اساس تبریک صمیمانه میگویم و آرزوی موفقیت برای شما منتخبین مردم را دارم. قدر این فرصت را که نعمتی بس بزرگ است بدانید.

و خدا را شاکر و تابع باشید و فقط به فکر خدمت به این مردم نیازمند به خدمت باشید. الحمدالله که افراد خوب و خدمتگزاری در این شورا دیده میشود. از تغییر هیچ نگران نیستم و بلکه شما را خدوم می بینم. با هر سلیقه سیاسی و فارغ از هرگونه اختلاف و تفرقه خادم این مردم باشید.

از شما انتظار عمل انقلابی میرود. گذشته را باید مرمت و جبران کنید. از خیمه گاه شورا باید بوی وحدت و خدمت به مشام همگان برسد. اختلاف نظرهای بین خود را به بیرون نکشید از شما تمنا می شود که به هیچ وجه دنبال کار اقتصادی و منافع اقتصادی و رانت اقتصادی برای خود و یا نزدیکان و دوستان خود نباشید که این سمّی مهلک است. آنچه شما را موفق می کند. داشتن برنامه صحیح و انقلابی و عمل مطابق آن با وحدت و یکدلی است.

در انتخابات درونی خود هرگونه باند بازی و سیاسی کاری و خود بینی باید کنار گذاشته شود و در انتخاب شهردار دقت نمائید تا مجبور نشوید بعداز چند ماه او را تغییر دهید ، تا مبتلا به تب استیضاح شورای قبل نشوید. بر کار ایشان نظارت کنید و سهم خواهی نشود و به فکر رشد جامعه اسلامی باشید. به مردم ثابت کنید که اشتباه نکرده اند و به عده ای که به شما رای نداده اند و به آنهایی که رأی نیاورده اند ثابت کنید به فکر خدمت هستید.

و به نیابت از آنها ادامه راه شهدا و پیروی از ولایت را سرلوحة کار خود قرار میدهید. از معنویت غافل نشوید و مردم را به زیبایی در این فضا سیر دهید و فضای شهر را معنوی کنید. مطمئناً همه باید یاری کنیم تا این عزیزان موفق و سربلند باشند و حجت را تمام کنیم.

بالندگی شهر ما به وحدت و یکدلی و همکاری و همیاری ماست. باید از تفرقه پرهیز کنیم که مرتع شیطان است. بدانید شما محصول توانمندیها و حاصل وحدت خویشید که با تفرقه دیگران به ثمر نشسته اید امید دارم این شورا طعم خوش خدمت به مردم را به ارمغان و به یادگار بگذارند. انشاالله

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد رضا عباسی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار