کد خبر : 21888
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1396- 56: 10

دستگاه های امنیتی و قضایی اقدامات خود در برخورد با عوامل فساد را به گوش مردم برسانند تا همنوایی بیشتری شکل گیرد

دستگاه های امنیتی و قضایی اقدامات خود در برخورد با عوامل فساد را به گوش مردم برسانند تا همنوایی بیشتری شکل گیرد

مدیریت فضای مجازی نباید در دست بیگانگان انقلاب بیفتد تا در آن هر نوع فسادی بدون هیچگونه نظارت صورت پذیرد و احیانا زمینه ی آشوب و خشونت و بستر ناامنی برای کشور ایجاد گردد.

به گزارش گیلانستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور گیلان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

سلام و درود بی کران خدا بر غیورمردان و دلیرمردان و شیرزنان گیلانی

۱_دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم و ایران و انقلاب اینبار نیز در سالروز قیام نهم دیماه ۸۸ بر ضد فتنه و فتنه گران دست به اقداماتی هنجار شکنانه زدند که در آن دستهای آلوده ی استکبار جهانی و غلامان حلقه بگوش منطقه ای ایشان همچون عربستان سعودی و دستگاه مرتجع و فاسد وهابی واضح است.
این اقدامات به بهانه مشکلات اقتصادی و تحت پوشش مسائل معیشتی مطرح میشود.
۲_آنچه مبرهن است این که باید بشدت از دوقطبی سازی جامعه تحت هر عنوان و با هر پرچمی جلوگیری کرد و انسجام ملی را در مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب حفظ نمود.
۳_در تجمعات گوناگون که به وقوع پیوست،قطعا و حتما حساب عده ای قلیل که هنجارشکنانه و دیکتاتورمابانه با دستور سرویس های بیگانه شعار مخالف سر میدادند،با مردمی که بواسطه ی مشکلات معیشتی چشم امید به حل مشکلات داشتند جداست.
لذا در برخورد با مردم عزیز با دقت فراوان و صبر و حوصله و روشنگری و امیدبخشی باید فرآیندهای قانونی و رسمی را تبلیغ و ترویج نمود. و برخورد با اراذل و مزدوران را به نیروها و دستگاه های امنیتی سپرد.
۴_حق طبیعی و بدیهی مردم که در هر شرایطی مانند انتخابات ها و راه پیمایی های ملی و مراسمات مذهبی نشان داده اند که همراه و یاور انقلابند،بهره مندی از معاش سالم و مکفی و باثبات است که این مهم در وعده های مسئولین از رئیس جمهور و نمایندگان مجلس تا مدیران استانها متبلور بود،لذا توقع میرود ایشان ضمن برگزاری جلسات گوناگون میان مردم آمده و پاسخگوی اقدامات خویش باشند.
۵_در فضای رسانه ای نیز باید با،پخش اخبار صحیح،دقیق و مکفی از وقایع مانع آن شد تا رهبری اطلاعات به دست نااهلان و نامحرمان مملکت نیفتد و زمینه ی موج سواری رسانه ای نیز خنثی گردد. و البته امکان دسترسی مردم به اینترنت امن و شبکه های اجتماعی ملی فراهم گردد و از شایعه پراکنی و دروغ پردازی و تحریک شبکه های اجتماعی وابسته و کانالهای نفوذی که به تعبیر رهبری معظم انقلاب به قتلگاه جوانان بدل شده،ممانعت بعمل آید.
بدیهیست که مدیریت فضای مجازی نباید در دست بیگانگان انقلاب بیفتد تا در آن هر نوع فسادی بدون هیچگونه نظارت صورت پذیرد و احیانا زمینه ی آشوب و خشونت و بستر ناامنی برای کشور ایجاد گردد.
۶_شایسته است تا دستگاه های امنیتی و قضایی اقدامات خود را در برخورد با عوامل مفاسد اقتصادی و باندهای فساد نهادینه شده و سیستماتیک در بدنه دولت و سایر دستگاهها به گوش مردم برسانند تا همنوایی بین دولت و مردم در برخورد با فساد بیش از پیش به چشم آید.
۷_در پایان باید همواره هوشیار بود تا مانند گذشته از احساسات پرشور جوانان این مرز و بوم که یا در دانشگاه ها مشغول تحصیلند یا در انتظار شغل مناسب برای تشکیل خانواده میباشند،سوء استفاده نشود.
زیرا وقتی فضا غبار آلود شود شناخت‌ سره از ناسره دشوار شده و ناخداگاه مظلوم،ظالم و ظالم ،مظلوم نمایانده میشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار