کد خبر : 45848
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398- 03: 11

معاون سپاه قدس گیلان:

دشمن اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته است/مردم هوشیار باشند

دشمن اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته است/مردم هوشیار باشند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز دشمن اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته است، گفت: مردم باید همانند گذشته هوشیار باشند.

به گزارش گیلانستان سرهنگ امین یادگاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص امتحانات الهی، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است که قطعاً کسانی که می‌گویند ایمان آورده‌اند را امتحان می‌کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در زمان پیامبر اکرم (ص) منافقانی حضور داشتند که بنا به منفعتشان گاهی با مؤمنان بودند و گاهی با کفار، گفت: ملت ایران باید هوشیار باشند و بدانند که تاریخ تکرار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران در شرایط آزمایش الهی قرار دارد، تصریح کرد: یکی از دلایل عزتمندی سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» این است که شرایط و وضعیت‌های حساس را درک و با تمام وجود از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دفاع می‌کرد.

یادگاری با اشاره به قدرشناسی و حضور پرشور ملت ایران در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: ملت ایران همواره از سربازان خود دفاع کرده است و قطعاً با وقوع یک اشتباه غیرعمد، دست از حمایت آنها برنمی‌دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره خود را پیش مرگ ملت ایران می‌داند و هر کجا لازم باشد برای دفاع از آن‌ها سینه سپر می‌کند، تصریح کرد: حضور پرشور ملت ایران در تشییع پیکر شهید سلیمانی سبب شد تا بینی ترامپ قمارباز به خاک مالیده شود و به همین دلیل به دنبال فتنه‌انگیزی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه سپاه هیچگاه از آرمان اصلی خود که تبعیت از ولایت و دفاع از ملت ایران است عقب‌نشینی نمی‌کند، افزود: امروز عده‌ای جاهل با بی‌بصیرتی خود موجب شادی دل دشمنان شده‌اند.

یادگاری با تاکید بر اینکه امروز دشمن اتحاد ملت ایران را هدف گرفته است، بیان کرد: دشمنان انقلاب تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از داخل کشور به انقلاب ضربه بزنند اما باید بدانند که آنها هیچگاه ملت ایران برای پیشبرد اهداف انقلاب را نشناخته‌اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ملت بزرگوار ایران باید دست دشمن را در وقایع روز گذشته ببیند و هوشیار باشند، گفت: حضور سفیر انگلیس در تجمع روز گذشته تهران نشان‌دهنده آن است که دشمنان دیرینه ایران انقلاب از خروش ملت ایران در تشییع پیکر شهید سلیمانی به شدت خشمگین شده و می‌خواهند تا این حماسه بزرگ را نادیده بگیرند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار