کد خبر : 60976
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399- 08: 16

رئیس بسیج رسانه گیلان:

دهه بصیرت در استان گیلان مجازی برگزار می شود

دهه بصیرت در استان گیلان مجازی برگزار می شود

رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا «دهه بصیرت» امسال به صورت مجازی در استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، مهدی پارسا پیش از ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی با اعضای بسیج رسانه و بسیج دانشجویی گیلان با محوریت نقش رسانه در دهه بصیرت، این دهه را یادآور حماسه بزرگ و تاریخی برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: مردم گیلان در پیروی از ولایت پیش رو بودند و حماسه ۸ دی را خلق کردند.

وی افزود: تبیین و بررسی اتفاقات و ابعاد گسترده فتنه ۸۸ و همچنین حماسه ۸ و ۹ دی باید جز اولویت‌ها و سیاست‌های اصلی رسانه‌ها قرار گیرد.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند رسانه‌های استان در بخش فضای مجازی، بر ضرورت بکارگیری از این ظرفیت‌ها تاکید کرد و گفت: بنا داریم به خاطر شیوع کرونا و شرایط حساس این روزها، دهه بصیرت را به صورت مجازی و گفتمان‌های زنده از یکی از شبکه‌های اجتماعی برگزار کنیم.

پارسا با اشاره به اهمیت دهه بصیرت و بازخوانی وقایع فتنه ۸۸، تصریح کرد: بصیرت افزایی محور اصلی گفتگوهای مجازی بوده و می‌بایست رسانه‌ها به این موضوع توجه کنند.

رسانه‌ها بهترین ابزار برای تبیین حقایق تلخ و شیرین فتنه ۸۸ هستند

مسئول بسیج دانشجویی گیلان نیز در این جلسه با گرامیداشت یوم الله ۸ و ۹ دی و دهه بصیرت، گفت: دهه بصیرت که نمایان گر اتفاقات تلخ و شیرین و تاریخ ساز برای نظام مقدس اسلامی است باید باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

محمدمهدی نیازمند با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان را برای گرامیداشت ۸ و ۹ دی مورد هستیم، بیان کرد: رسانه‌ها بهترین ابزار برای تبیین حقایق تلخ و شیرین فتنه ۸۸ هستند و می‌بایست این رسالت را به خوبی عملی کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار