کد خبر : 11252
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396- 36: 16

دولت دهم و یازدهم شعار اطاعت از رهبری دادند اما به آن عمل نکردند

دولت دهم و یازدهم شعار اطاعت از رهبری دادند اما به آن عمل نکردند

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: دولت قبل و این دولت در حرف، شعار حمایت از رهبری داده و می‌دهند اما در عمل به‌گونه‌ای دیگر رفتار کرده و می‌کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری در گفت‌وگویی انتخاب رئیس جمهوری انقلابی را مهم خواند و اظهار داشت: اگر به فکر نجات کشور هستیم می‌بایست مدیریت را کاملاً تغییر دهیم زیرا حل مشکلات ما با یکسری اصلاحات جزیی امکان پذیر نیست.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به ضرورت انجام اصلاحات در تمام بخش‌های دولت گفت: اصلاحاتی که برخی از افراد پیرو آن هستند و برمبنای آن شعار می‌دهند با اصلاحات انقلابی متفاوت است.

وی با بیان اینکه اصلاحات مورد نظر اصلاح طلبان بر مبنا و محوریت تفکر غربی همراه با حذف ارزش‌های دینی است، افزود: آنها معتقدند که ما باید دموکراسی غربی و روش‌های مدیریت، اقتصاد غربی و ارتباط با بیگانگان غربی را با نام تعامل با غرب بپذیریم و همانگونه رفتار کنیم.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان اذعان داشت: ما با اینگونه اصلاحات که شعاری با منشاء بیگانگان دارد مخالفیم و به‌دنبال ایجاد اصلاحاتی از نوع انقلابی و همراه با مردم هستیم.

اشکوری با بیان اینکه جمنا مجموعه‌ای از نیروهای انقلابی است که مردم در آن نقش اساسی دارند، افزود: جمنا با تفکر انتخاب مدیر از پایین و از سمت مردم به بالا است برخلاف گذشته که انتخاب از بالا به پایین انجام می‌شد و مردم و خدمت به آن‌ها نادیده گرفته می‌شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی جمنا گفت: ۱۷ فروردین جلسه نهایی قبل از انتخابات برگزار شد و از هر استان تعدادی به نیابت از سایر مردم در این همایش ملی شرکت کردند و  ۵ تن از ۱۰ عضو کاندیدا به‌عنوان نامزدهای اصلی جمنا رای آوردند.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان درباره  وظایف اصلی ۵ شخصیت مقبول انقلابی که بیشترین آرا را  از طرف مردم کسب کرده‌اند، گفت: این اشخاص موظف به پایبندی به اصول دینی، انقلابی، اخلاقی و حمایت و اطاعت از رهبری هستند.

اشکوری به مخالفت دولت قبلی و فعلی با دستورات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: دولت قبل و این دولت در حرف، شعار حمایت از رهبری داده و می‌دهند اما در عمل به‌گونه‌ای دیگر رفتار کرده و می‌کنند،

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: حدود ۱۵ مورد از عدم اطاعت دولت از دستورات مقام معظم رهبری را رصد کرده‌ام که رئیس دولت بر خلاف نظر رهبری عمل کرده است به‌ویژه در مسائل فرهنگی و سیاسی.

اشکوری با بیان این مطلب که نقش دین در ابعاد مختلف دولت آقای روحانی نادیده گرفته شده است ابراز داشت: دولت فعلی اعتقادی به محوریت دین در بخش‌های مختلف کشور به‌ویژه در مسائل اقتصادی و سیاسی ندارد.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان اظهار داشت: برای ایجاد انقلاب و مدیریتی دین محور کسی باید در راس مدیریت باشد که دین را محور امور قرار بدهد و در این راه شجاع و نترس باشد.

وی ساختار جمنا را بر پایه نیروهای انقلابی و ارزشی بیان کرد و اذعان داشت: اگر همه چیز بر اساس ساختار از پیش تعیین شده جمنا یعنی انتخاب شجاع ترین و انقلابی‌ترین شخص پیش رود به اصلاحاتیکه مدنظر همه نیروهای انقلابی است خواهیم رسید.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار