کد خبر : 28817
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1397- 50: 23

رزمایش بزرگ “اقتدار عاشورایی” توسط بسیجیان در پیاده راه فرهنگی شهر رشت + تصاویر

رزمایش بزرگ “اقتدار عاشورایی” توسط بسیجیان در پیاده راه فرهنگی شهر رشت + تصاویر

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ایجاد وحدت در جامعه تأکید کرد و گفت: حضور آگاهانه و بصیرانه مردم در صحنه بخش عظیمی از نقشه‌های روانی دشمن علیه انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.

به گزارش گیلانستان، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسوال‌الله(ص) ۲ با شعار «وحدت، ایستادگی، پیشرفت» در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی در این رزمایش اظهار کرد: امروز دشمن می‌داند در عرصه نظامی و جنگ سخت نمی‌تواند به موفقیت برسد.
وی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن با ایجاد جنگ روانی و اقتصادی می‌خواهد ملت ایران را از پا درآورد غافل از اینکه ما در سایه رهبری عادل، آگاه و فقید از تبار سلاله فاطمه زهرا(س) قرار گرفته‌ایم.
امام جمعه رشت با تأکید براینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می‌تواند تمام نقشه‌های ددمنشانه دشمنان را برملا کند، بیان کرد: امروز بر ما لازم و شایسته است وحدت جمعی و عمومی را بین مردم ایجاد کنیم تا این وحدت بین مردم، نظام و ارزش‌های نظام به طور کامل و گسترده محقق شود.
آیت‌الله فلاحتی، حضور آگاهانه و بصیرانه مردم در صحنه را سبب خنثی شدن بخش عظیمی از نقشه‌های روانی دشمن دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب آتش به اختیار را از تمام ملت به‌ویژه جوانان، دانشگاهیان، بسیجیان و دانش‌آموزان خواستند و باید خود را در این عرصه آماده کنیم.
وی، خودسازی و حضور در عرصه‌های میدانی در اجرای آتش به اختیار را مهم ذکر کرد و گفت: با توجه به حضور همه‌جانبه ملت در عرصه‌های انقلاب اسلامی، خدای متعال این انقلاب را بیمه کرده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار موفقیت بسیجیان در عرصه‌های مختلف زندگی شد و اظهار کرد: امیدوارم خدای متعال ملت ما را به‌ویژه جوانان، بسیجیان، نیروهای انقلابی و ارزش‌های انقلاب را برای رسیدن و متعالی شدن جامعه اسلامی و الهی موفق کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار