کد خبر : 29491
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1397- 53: 22

رونمایی از۱۳سرباز امریه جدیدکه به جای مناطق محروم، در فرمانداری ها مشغول به خدمت هستند!+سند

رونمایی از۱۳سرباز امریه جدیدکه به جای مناطق محروم، در فرمانداری ها مشغول به خدمت هستند!+سند

پیگیری موضوع مشاور امریه استاندار گیلان باعث گردید تا زوایا پنهانی از موضوع امریه های سربازی مامور در مناطق محروم استان گیلان آشکار شود که طی آن حُسن نیت استاندار در بیان موضوعات مرتبط و حتی صداقت وی در طرح اینگونه مباحث را نیز، زیر سوال خواهد برد. انتظار نمی رفت […]

به گزارش گیلانستان ،پیگیری موضوع مشاور امریه استاندار گیلان باعث گردید تا زوایا پنهانی از موضوع امریه های سربازی مامور در مناطق محروم استان گیلان آشکار شود که طی آن حُسن نیت استاندار در بیان موضوعات مرتبط و حتی صداقت وی در طرح اینگونه مباحث را نیز، زیر سوال خواهد برد. انتظار نمی رفت که نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان گیلان به راحتی واقعیت را وارونه جلوه دهد و به منظور نیل به اهداف و نیز ارضاء روحی خویش، روز را شب و شب را روز، جلوه گر کند!.

سالاری در پیگیری موضوع فرشادنوروزپور، مشاور و امریه مناطق محروم مستقر در استانداری طی مکاتبه ای با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور چنین اقرار می کند: ۱) در بدو شروع خدمت اینجانب در گیلان، از تعداد ۱۸ نفر امریه، ۱۳ نفر به جای بخش یا شهرستان محل خدمت خود، در استانداری خدمت می نمودند که مطابق فهرست پیوست به محل خدمت اصلی اعزام گردیدند و این روند اصلاحی، با وجود هزینه اجتماعی قابل توجه، ادامه داشته است. استاندار دولت تدبیر و امید در این مکاتبه تایید می نماید که ۱۳ نفر امریه مناطق محروم به جای استانداری به محل اصلی خدمت خود اعزام شده اند اما بررسی ها حاکی از خلاف واقع بودن این ادعا است. در واقع همانند فرشاد نوروزپور بسیاری از این امریه ها در مناطقی غیر از مناطق تعیین شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح بکارگیری شده اند.

این امریه ها، همان افرادی بودند که در راستای دستور وزارت کشور مبنی بر عدم فعالیت در محل استانداری قرار شد تا به مناطق محروم پیش بینی شده خدمتی اعزام گردند اما در کمال ناباوری در حالی که سالاری طی نامه ای عنوان کرده است که آنان به محل های تعیین شده اعزام شده اند، به غیر از دو نفر مابقی در فرمانداری و بخشداری های مرکز استان و یا نزدیک به آن به خدمت مشغول شده اند. این موضوع نشان می دهد که استاندار، تنها در موضوع مشاور جوان خود از دستورالعمل ها عدول نمی کند بلکه به طور مکتوب نیز گزارش خلاف واقع داده و تلاش می کند به هر نحو و ابزار ممکن تخلفات خود را توجیه نماید. هرچند که تدبیر دروغ نماینده عالی دولت راستگویان، همیشه پشت ابر باقی نمی ماند…..تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!

انتهای پیام /رویداد گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار