کد خبر : 6181
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1395- 57: 15

زمانی که کربلایی درگیلان مقابل منافقین و ضدانقلاب می ایستاد، آقای قربانی کجا بوده و چند سال داشت؟!

زمانی که کربلایی درگیلان مقابل منافقین و ضدانقلاب می ایستاد، آقای قربانی کجا بوده و چند سال داشت؟!

فرماندار اسبق آستانه اشرفیه با بیان اینکه به نظر بنده آقای کربلایی یک گیلانی تمام عیار است، گفت: کسی که در جایگاه نمایندگی مردم قرار دارد و خودش را ارزشی و حزب اللهی می داند، نباید مواضع هتاکانه و قانون گریزانه بگیرد.

محمد علی رمضانی دستک در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به مصاحبه اخیر (+) محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه در مجلس اظهار کرد: از طریق رسانه ها و فضای مجازی در جریان مواضع آقای قربانی قرار گرفتم که دیدم متاسفانه به یکی از استوانه های ارزشی و انقلابی استان گیلان تاخته و مواضع نامعقولانه ای اتخاذ کردند.ramzani

مدیرکل اسبق تعاون استان گیلان خاطرنشان کرد: آقای قربانی در آن مصاحبه ادعای ارزشی و حزب اللهی بودن نموده و بعد هم عده ای را خوارج نامیده و گفته که در دهان آنان می زند!؛ لازم است ایشان بدانند که این ادبیات در شان نیروهای ارزشی و ولایی نبوده، نیست و نخواهد بود.

 فرماندار اسبق آستانه اشرفیه با بیان اینکه کربلایی برای نیروهای ارزشی و حزب اللهی بسیا عزیز هستند، گفت: قطعا هیچ فرد ارزشی گیلان به خود اجازه نمی دهد که به ایشان توهین کند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از عبارات “خوارج زمانه” و “افراد بی اصل و نصب” دارای بار حقوقی شدیدی می باشد، تصریح کرد: جای تعجب است که چطور آقای قربانی به خود جرات می دهد این القاب را به افرادی همچون آقای کربلایی منتسب کند. آیا سندی برای این ادعای خود دارد؟ اصلا خود آقای قربانی بگوید اصل و نصبشان در چه می باشد؟ مگر غیر از این است که هر نیروی ولایی و ارزشی دارای اصل و نصبِ “شیعی بودن” است. ایشان از کدام آموزه و دیدگاه اسلامی و دینی چنین توهینی می کند؟

عصبانیت نماینده آستانه ناشی از وابستگی های خانوادگی و قومی است

رمضانی همچنین افزود: بنده از دستگاه محترم قضایی استان گیلان خواستارم ایشان را فرا بخوانند و درخصوص این نوع اتهام های سنگینی که زده اند، توضیح بگیرند و برخورد کنند. کمیسیونی هم در مجلس شورای اسلامی برای نظارت بر عملکرد نمایندگان تشکیل شده است که بنده استدعا دارم نیروهای ارزشی و حزب اللهی استان با نوشتن نامه هایی از کمیسیون اصل ۹۰ بخواهند که با این فرد برخورد لازم صورت گیرد.

مدیرکل اسبق تعاون گیلان با اشاره به اینکه آقای قربانی در آن مصاحبه همواره سعی کرده اند که مواضع خود را از جایگاه نیروهای حزب اللهی و ارزشی بیان کنند، ابراز نمود: در حالی که اینطور نیست و از نگاه بنده تنها دلیلی که باعث شده ایشان عصبانی شود و از کوره در رود، اصل قرار دادن وابستگی های خانوادگی و قومی خود بوده و ناراحتی ایشان از این است که مبادا برای خانواده شان مشکلی پیش آید.

 فرماندار اسبق آستانه اشرفیه با بیان اینکه همه نیروهای حزب اللهی و مخصوصا آقای کربلایی از فدائیان ولایت هستند، اذعان داشت: حرفهای این شخص طوری به جامعه القا می شود که انگار نیروهای ارزشی و انقلابی گیلان خدای ناکرده ضد ولایت فقیه عمل می کنند! این موضوع نه تنها یک اتهام شرم آور است بلکه هیچ وجاهت دینی و انقلابی ندارد.

به نظر بنده آقای کربلایی یک گیلانی تمام عیار است

رمضانی با تاکید بر اینکه کسی که در جایگاه نمایندگی مردم قرار دارد و خودش را جانباز، خانواده شهید، ارزشی و حزب اللهی می داند، نباید مواضع هتاکانه و قانون گریزانه بگیرد، افزود: اینکه ایشان ادعا می کند فلانی گیلانی نیست و نباید حرفی در استان بزند، خلاف آموزه های اسلامی و ملی سخن گفته است و با منویات مقام معظم رهبری همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه به نظر بنده آقای کربلایی یک گیلانی تمام عیار است، گفت: سالیان طولانی از زمان شهید ابوالحسن کریمی آن ستاره آسمان جهاد و مقاومت که در استان می درخشید، آقای کربلایی در محضر ایشان بود و امروزه به یکی از اسوه های بصیرت و ولایتمداری گیلان تبدیل شده است.

فرماندار اسبق آستانه اشرفیه با بیان اینکه مگر تولد در یک استان و بالندگی در استان دیگر با یکدیگر در تضاد است؟ خاطرنشان کرد: خوب است آقای قربانی بدانند که در هیچ جای دین نیامده اگر کسی در سرزمین دیگری متولد شد، نباید به سرزمین دیگری برود و فعالیت کند. بسیاری از گیلانی های عزیزمان در استانهای دیگر مشغول فعالیت و کار هستند، یعنی آیا باید آنان را بیرون کنند.

رمضانی همچنین تاکید و تصریح نمود: آن موقعی که آقای کربلایی و امثالشان در گیلان مقابل منافقین و گروهک های ضد انقلاب قد علم می کردند و می ایستادند، آقای قربانی کجا بوده و چند سالشان بود؟! آقای کربلایی همان کسی است که در حوادث تلخ فتنه ۸۸ نیروهای حزب اللهی را به صورت کفن پوش در دفاع از آیت الله قربانی مقابل بیت ایشان جمع کرد که نماینده محترم ولی فقیه هم آن سخنرانی زیبا و اثرگذار را در آن جمع بیان نمودند.

مگر نمی دانند آقای مجرد توسط نهادهای وابسته به همین دولت بازداشت شد

فرماندار اسبق آستانه اشرفیه در ادامه اظهار داشت: آقای قربانی که خود را از ارادتمندان دولت می دانند و با حمایت دولت و اصلاح طلبان نماینده مجلس شدند، مگر نمی دانند که آقای مهدی مجرد توسط نهادهای وابسته به همین دولت بازداشت و فراخوانده شدند. ایشان چطور حامی دولت است و علیه تصمیمات نهادهای وابسته به دولت موضع می گیرد.

وی در پایان بیان نمود: شایسته است افرادی که در استان خود را از مدافعان انقلاب و ارزشها می دانند، موضع خود را در این قضایا مشخص کرده و از سکوت در بیایند و از آرمانهای اسلام، انقلاب و شهدا دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عبداللهی پنجشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

ازاینکه هنوز جوانمردانی در کمال فتوت وشجاعت؛ موضع گیری درست میکنند قابل ستایش است.چرا برخی از […] همانند […] سکوت میکنند؟ همه باید سکوت خود را بشکنند.

رفتن به نوار ابزار