کد خبر : 944
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394- 38: 12

سربازگیری “عارف” برای پادگانهای خالی/ چرا «سردار» به سیم آخر زد؟!

سربازگیری “عارف” برای پادگانهای خالی/ چرا «سردار» به سیم آخر زد؟!

این ۱۳نفربا مجلس عکس یادگاری بگیرند!/ اینو حتماً بخوان این هفته/ جارچی ها راه افتادن!/ ماجرای نامه برای یه زندانی اختلاس گر رشت!/

به گزارش “در گیلان”، بسته شنیده های احرار گیل منتشر شد:

داد و فریاد الکی از «الک» شورای نگهبان

gharbal-y_0

پس از هجمه های پی در پی برخی افراد معلوم الحال برعلیه شورای نگهبان قانون اساسی به قصد ایجاد فتنه جدید؛ و نیز حمایت قاطع رهبرمعظم انقلاب از شورای نگهبان هفته قبل خطبای نماز جمعه سراسر کشور هم به حمایت از جایگاه بی مثال شورای نگهبان قیام کردن که جای تشکر و قدر دانی دارد هرچند برخی خطبا در پاره ای با ابهام و اما و اگر اعلام مواضع کردند که ان شاءالله در آینده در این خصوص روشنگری خواهد شد.

حضرت امام خامنه ای: از بزرگترین برکات شورای نگهبان این است که مراقب هر گونه خطا و اشتباه است. شورای نگهبان مراقبت می کند که اگر به علت برخی کوتاهی ها، افراد بی صلاحیت، به عنوان نامزد وارد عرصه انتخابات شدند، جلویش را بگیرد و این حق قانونی، منطقی و عقلی شورا است.

سربازگیری “عارف” برای پادگانهای خالی «اصلاحات» !

دانلود

…عملکرد اصلاح طلبان در فتنه های ۷۸و ۸۸ دل ملت را خالی کرد . همدستی با بیگانگان و حرکت براندازانه سران اصلاح طلب که تا آن روز توانسته بودند سربازان خوبی پشت چهره ی خود با فریب جذب نمایند؛ در فتنه ۸۸ با برملا شدن چهره ی حقیقی شان پادگانها یشان نیز خالی گشت.

… اینبار که با لجاجت درون گروهی اصولگرایان نئو کارگزاران با نام جعلی اعتدال برنده دولت یازدهم شدن فرصتی ایجاد شد تا برخی فتنه گران دوباره برمناصب نشسته و به لطف دولت تدبیر و امید حال و هوایی تازه کنند . از همین رو هوای سربازگیری بسرزده و قصد دارند بدون توبه و عذرخواهی از فاجعه ای که ببار آوردند به ترمیم چهره خود پرداخته و پادگانهای خود را از نیروهای تازه نفس پرکنند!! ولی مردمی که به فرمان امام خود در ۹دی ۸۸با این قماش از خودفروختگان تبری جسته دوباره فریب رنگ آمیزی های اصلاح طلبان فتنه گر را خواهند خورد؟ حاشا و کلا!

ماموریت جدید شهرگردی عارف سربازگیری برای پادگانهای خالی اصلاح طلبان است. رگه های صحبت او در رشت نشان از ترسی عجیب داشت که از درون او را عذاب می داد. ترس عدم اقبال مردم و خالی بودن پادگانهای اصلاح طلبان سکولار تا همیشه تاریخ .

  عارف در رشت با راه انداختن جنگ روانی زود هنگام  از «ترس» ظرفیت سازی کرد که ما ظرفیت تصاحب ۷۰ درصد مجلس را دارا می باشیم گاهی انسانهای شکست خورده در جنگ و دعوا ؛ در حال فرار اینگونه غلو می کند تا هم وانمود کنند پیروز میدان بوده اند و هم مفری برای خودبرای تجدید قوا بیابند.!

  عارف در شهرگردی های خود سودایی دیگر نیز در سر دارد او زخمی از پشت پرده های درون تشکیلاتی انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ به تن دارد که قادر به واگویه آن نیست. او با ورود به بهارستان و تشکیل اقلیتی قوی (هرچندالتقاطی) قصد دارد برصندلی هیات رییسه مجلس دهم تکیه زده و ازآنجا  در حزب «رفرم» ایجاد کند.

او قصد دارد با نیرومند سازی جبهه جدید اصلاح طلبان رفرم خود را از درون مجلس آغاز و اندک اندک سران بد اقبال و بد عمل اصلاحات را به دست تاریخ بسپارد. از این سو شهر به شهر برای پرکردن پادگانهای خالی اصلاح طلبان سرباز گیری می کند .

حال باید به تماشا نشست و دید که آیا آقای عارف که با تبری دیرهنگام خود از فتنه و فتنه گران چهره ای جدید از خود به نمایش گذاشته قادر خواهد بود به این مهم نائل آید؟! / فعلاً

ماجرای نامه برای یه زندانی اختلاس گر!

دانلود (۱)

آخرالامر دلتنگی این تازه لباس کار دست اش میده!  ببین ما کی گفتیم! ورداشته برای قضات نامه دلتنگی نوشته و ازشون تقاضاکرده یه تسهیلاتی ؛ چیزی برای این زندانی اختلاس گر بزرگ رشت قائل شوید!!

اختلاس گر و تسهلات؟ آخه! ، همراه و همدمتون بود؟ شبها با هم می پیچیدید نسخه هارو؟ انتخابات درپیشه؟ آره؟ رفیق کم آوردین؟ ۱۱نفرتیم تون کامل نیست؟ الهی م.ر.ق. فدات بشه!!

خب شاید دلتنگی این حاجی میرزا فیروز ما حق باشه . بابا! آخه اینا همش باهم بودن، تو همه جا، درهمه حال… یادتونه دگمه های پیراهنشونوبا هم تا کجا می بستند؟  حالا با خاطراتش داره میسوزه…..

آقایان قضات ! حالا که به نامه این تازه لباس پاسخ رد دادید و آن اختلاس گر بزرگ را تخفیف و تسهیل و… «راه باز» ندادید لابد یه خدمتی درحق این بنده خدا بکنید. ایشون رو ببرید نزد اون بذاربا هم باشن و خیالش راحت بشه!

وگرنه تک و تنها… میشه ها؟! ببین کی گفتیم!

چرا «سردار» به سیم آخر زد؟!

۴۲۸۲۷۴_۸۳۷

حالا که کوری خونی و همشهری بازی هستش بذار ما هم با تک سردار همشهریمون حالی کنیمو از برملاکردن سیاسی کاریهای “آقابزرگ مدیرما” تو استان یه پرده دیگه نمایش بدیم!

سردار همشهری ما چندی پیش رفته بود توشهر زیتون و داشت باخودش از فوائد برگهای زیتون خاطره می نوشت که باد یه برگ از دلنوشته هاشو بسمت رسانه ها برد و شد آنچه که نباید می شد…

سردارما ازمیان چند ده حاشیه های «آقابزرگ مدیر) برعلیه نیروهای ارزشی گیلان چن تاشو دست چین کرد و برای من و تو بعنوان «درد» نوشت؛ بشنوید:

… در یکی از ادارات استان قریب به ۵۰ اسم دست آقایی که باید اینها را محدود یا از کار بیکار کند و اینها همان نیروهای ارزشی و انقلابی هستند.

…. در جایی می‌آیند و دعوت کننده سخنران یک مراسم را برکنار می کنند تنها به خاطر اینکه چرا فلانی را برای سخنرانی فلان مراسم دعوت کرده اید!

…  فضای رسانه‌ای را به گونه ای ایجاد می کنند که کسی جرأت حرف زدن ندارد و اگر هم کسی اظهار نظر می‌کند به آنها تندرو، دلواپس و افراطی لقب می دهند .

… آقایون از تریبون و امکانات دستگاه های دولتی ارزشهای نظام را هدف قرار می دهند و… و… و…

سردارجان!

ببخشید، اینایی که شما برشمردید تحت مدیریت «آقامدیربزرگ ما» توی گیلان نیست؟

هست؟!

بعد اینا جزء «سیاسی کاری» آقامدیربزرگ اس.ت.ا.ن.د.ا.ر.ی  حساب نمیشه؟!

راستی سردار! چطور میشه شما این حرف ها رو میزنید ولی برخی ها به شما انگ نمیزنن؟!

شنیدی پشت سر ما چی ها گفتن؟

نه؟!

نشیدی؟!

جان؟

ما بگیم؟

… سردار جان! به ما گفتن یه مدتی دندان به جگربذاریم…/فعلاً

آقای «ع.غ.ش» خدایی اینو با شما هم عقیده ایم!

he1659

مدتها بود یه بوهایی به مشام مون میرسید ولی چون «قاطی باطی» بود خوب نمی تونستیم تشخیص بدیم که مربوط به چیه؛ خواستیم بگیم بعد کشاورزی، برنجکاران «کاه وکلش» دود کردن و بوی فتنه نیستا ولی دلم قد نمی داد تا اینکه داد و فریاد خوش آمدگویی یه آقایی از جنس جنبشی های «شجاع» به آسمان بلند شد که آسوده باشید و فکرهاتونو مشغول چیز دیگه نکنید این بو، بوی همان یار قدیمیمونه !! هورا!!

عارفه! عارفه خودمونه که بوی «خاتمی میده!! بوی … و اینجور چیزها نیست!!

… ماکه از خیلی مدتهاپیش احساس کرده بودیم یارقدیمی همدستان فتنه ۷۸و ۸۸ همان منادی پروژه «سکولاریزاسیون» همیشگی است و…

جرئت بیان آنرا نداشتیم ترس داشتیم آقا «بزرگ مدیر گیلان» دوباره به سیاهکل بره و از ارشاد و فتا بخواد که اینبار به دنبال ما …!!

الغرض ، می گشتیم دنبال یه پسر شجاعی تا بلند بلند بگیم؛ آهای! اهالی گیل و دیلم عارف همان خاتمی فتنه گر است گول لفاظی های اینارو نخورید که…

این مرد «نترس» و «شجاع» پیداشد . کارما و خیال ملت رایکجا راحت کرد و خود نغمه خوان مثنوی ۷۰من کاغذ شد!! او گفت:عارف بوی خاتمی را می دهد! یعنی بوی بد سالهای ۷۸ و ۸۸ … یعنی خدابخیرکنه!!!

این ۱۳نفربا مجلس عکس یادگاری بگیرند!!/

۱۳۷۰۷_۵۸۷-e1348072410764-300x180

ما منکر آقایی و بزرگواری هیچ یک از این ۱۳نماینده بزرگوار نیستیما. همه ی این سیزده «فرزند ملت» را دوست داریم و از همین الان هم براشون دعا می کنیم ولی…

یهو و سر انگشتی که حساب و کتاب کردیم دیدیم چه آنهایی که زبان دار و رسانه ایی اند و چه آنهایی که متواضع و عاقل میدان بودند خدایی برای توسعه و نجات گیلان از بدبختی کارمهم ، بزرگ و اثرگذاری تو این دوره از نمایندگی انجام ندادن پس بدنیدیم که به این سیزده بزرگوار پیشنهادبدیم از الان به فکر عکس یادگاری با مجلس باشن … !

… ببین؛ سایت نفت و گاز خزر رودسر که گفته می شد بیش از یکصدهزار شغل (مستقیم و غیر مستقیم)ایجاد می کنه را آقای نوبخت خواباند و شما سیزده نفر لام تا کام حرف نزدید (الایکیتون این اواخر) در حالی که اگه یکی از میان شما ریش سفیدی می کرد و ۱۳امضاءپای یه ورقه اعتراضی می گرفت(حتی مجمع نمایندگان شمال کشوررا بسیج می کرد) و دولت را برای پاسخگویی به مجلس می کشاند امثال آقای نوبخت جرئت نمی کرد به آینده ی این همه جوان بیکار گیلانی تیر خلاص بزند!

… در میان خواب آلودگی ها، افتتاح راه آهن قزوین – رشت از سال ۹۳به ۹۴ و از ۹۴هم پرید برای سال ۹۵ آنهم گربشود یا نشود!

… ساخت سد ها(بتونی و لاستیکی) بویژه سد پلرود هم که تقریباً رفیق و همدم خواب اصحاب خداگرایان صدر تاریخ شد.

… اشتغال در گیلان هم که چرت می زند دستگاههای اجرایی یه آمار میدن برخی شماها قبول ندارید و شما ها و ملت یه چی میگن اونا قبول ندارن ! این میان پیدا کنید پرتقال فروش را!

… محیط زیست ،دریا ، آبزیان و تالاب ها ی گیلان هم دارن با تالاب ارومیه «صیغه» برادری میخونن  ( و شماها هم برای جشن صیغه خونی شون کف و صوت و هورا میکشید )از بس که فاضلاب ها به جانشان تازیانه میزنن وشما ها هم انگار نه انگار…

… ببخشید کشاورزی که اولین و مهمترین رکن درآمدی مردم گیلان است کارش به کجا کشید؟ واردات بی رویه برنج و کوتاه شدن دست مافیای چای و برنج و… یاد شعارهای دوران انتخاباتتون بخیر!

ملت از شما می پرسند، آقای نوبخت ۶۰میلیارد پول چایکاران رو پرداخت کرد؟  پول بهزارعی چای بر سرش چه بلایی آمد؟ اصلاًخبردارین؟ رفت پی کارش؟ زبان داران و رسانه ایی های این ۱۳نفرلابد یه چیزی بگن! یه سر نخی از ۲۵میلیارد به ملت بدن که چقدر به حسابشون واریزشد و مابقی چه شد؟

… قریب سه سال ازعمر دولت تدبیر و امید می گذرد هنوز نتوانستید قریب ۸ کیلومتر باقی مانده آزاد راه قزوین – رشت را بسازید با اینکه (به قولی) پمپاژکننده پول و خون دولت ؛گیلانی است!! و خود را فرزند گیلان می داند! شاید اگه پول بنرهای تبلیغاتی و هزینه سفرهاشو تو همین دولت  جمع می کردید این چند متر آزاد راه قزوین – رشت کارش به اینجا ختم نمیشد!

منهای منطه آزاد انزلی!!!!! که کارش مثل ساعت تیک تیک میکنه

راستی دقت کردید برخی ها هر روز یه کت و شلوار می پوشن و رنگ موهای سر خود را با کت و شلوارهاشون ست میکنن؟! اینا دارن برای مردم خدمت می کنن یا اشرافیت دیکته ؟!

خدایی! شما بگید (با این وضع) دوباره رفتنتون به مجلس فایده ای برای گیلان و گیلانی دارد؟

البته برخی از شماها اگر چه عملکرد بلند بالایی نداشته اند ولی صداقت و سلامت گفتار و عزت نفسشون مثالزدنی است و نویسنده این مرقومه به اخلاق و ایمانشون افتخارمیکند…ولی خوب است میدان را به جوانترها و تازه نفس ها واگذارکنن و خود هدایت گر آنهاباشند./عرض کردیم یهو و سرانگشتی اینارو برای سیزده بزرگوار نوشتیم مطالب تخصصی و ریز ان شاءالله دوران خودش…

اینو حتماً بخوان این هفته/ جارچی ها راه افتادن!

hyu

شما هم قبول دارین که سیاسیون و نخبگان سیاسی و مدیران یه شهرستان در شرق گیلان (مثل اصفهانی ها!)تا حد اعلاء هوای همو دارن؛ هرچند با هم کارد و پنیر باشن؟

هیچ دقت کردین که بعد روی کارآمدن دولت یازهم هیچ یک از مقامات استانی این شهرستان برکنار نشدن؟ (لااقل ما بی خبریم)

تا اونجایی که ما بررسی کردیم غیر از فرماندار سابق رودسر که از همین شهرستان بود و بازنشسته شد کسی در تیر رس ما قرارنگرفت تا برای شما معرفی کنیم….

اما اگه بپرسی چند نفرشون تو مقامات استان جاسازی و پست گرفتن بیش از «یه دوچین» اسامی رو میتونیم براتون تلگرام کنیم و یالینگ بذاریم…! باورت میشه؟

جان؟ چه شده که به این فکر افتادیما؟!

ببین ؛چندی پیش خدمت یه بزرگواری رسیدیم که توپ اش پربود! می گفت شما اینقدر برعلیه آقابزرگ گیلان می نویسید برعلیه «معاونش» نمی نوسید که او داره چه کارها تو استان انجام میده و….!!!

گفتیم حاجی جان ما برعلیه کسی نیستیم ما خط خودمون که خط انقلاب، ولایت و شهداست را میریم ؛ به چپ و راستمون هم نگاه نمی کنیم که کی خوشش میاد، یا نه! مگه مدیریت این ولایت زیر نظر همون آقا نیست؟ اینهمه فتنه گران تو گیلان پست و مقام میگیرن بدون موافقت ایشانه؟! مگه داریم؟ مگه میشه؟!!

در ثانی ما با کسی دشمنی نداریم ،امربه معروف و نهی از منکر می کنیم . بزرگان دین هم در اجرای امربه معروف و نهی از منکر نگفته اند که بین امام جمعه و استاندار و فرمانده و فرمانبر فرق قائل بشیم … ما وامدار کسی جز شهدا نیستیم. شهدا یک رنگ بودند و یک مسیر داشتند و…

تو بحث متوجه شدیم که …

اخیراً برخی ها راه افتادن تو کوچه و خیابون که آقابزرگ مدیریت استان ما خیلی آدم خوبیه …مظلومه، «سیاسی کار» نیست، پرتلاش و زحمت کشه ولی امان از دست این آقای« معاون!!» می گفتن آقابزرگ مدیر استان ما از اول هم با انتصاب این «معاون» مخالف بود.

این «معاون» را به آقا بزرگ مدیر ما تحمیل کردن.می گفتن چندبار آقا مدیربزرگ ما به تهران رفته که یا با استعفای من موافقت کنید یا ایشون(آقا معاون)را بردارید!.

هرچه بلا در استان است از همین «معاون اصلاح طلب» است. فتنه گرها رو همین معاون بهشون پست و مسئولیت میده… اینا (سایت های احمدی نژادی!!)هوای «معاون» اصلاح طلب رو دارن و برعلیه آقا بزرگ مدیر ما مطلب می نویسند…

جان؟

چند تا از فتنه گرهای پست و مقام گرفته استان از اعضای امروزی اعتدال هستنا؟ /خب ،کم نیستن

چندنفراز همین شهرستان(همشهری های آقامدیربزرگ) پست و مقام گرفتن؟ /خب، اینام کم نیستن

اگه این پست ها رو آقای معاون توزیع کرده باشه برای همشهری بازها که بد نشده؛ شده؟ /خب، نه

تازه ، همشهری های فتنه گون شون هم که تو اس ت.ا.ن.د.ا.ر.ی پست گرفتن،نگرفتن؟/ بدجوری!

راستی اینا که پیش برخی بزرگان جبهه و جنگ میرن اینگونه دروغ سرهم میکنن آنوقت رابطه و برخی جلسات عصرانه وشبانه شون با اون آقای «معاون» اصلاح طلب چیه؟!

هیس! هیس!

مگه تو  فضولی  دوربین ورداشتی میگردی دنبال شون ؟!

ای سایت های حامی «معاون اصلاح طلب» ، ای سایت های بی دین ! ای سایت های احمدی نژادی! ای اصلاح طلب بد خیم! ای سایت های حامی فتنه! ای موتلفه ای!! ای همه چیز بجز مسلمان! بجز ولایی، بجز جبهه ای، بجزشهدایی بجز قبله ای ای … ای…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار