کد خبر : 14301
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1396- 27: 18

شاگرد ثابت‌قدم هستم/ از پرسنل شهرداری تقاضا دارم کمک کنند تا دغدغه‌های فعلی برطرف شود

شاگرد ثابت‌قدم هستم/ از پرسنل شهرداری تقاضا دارم کمک کنند تا دغدغه‌های فعلی برطرف شود

سرپرست شهرداری رشت بابیان اینکه پرسنل شهرداری رشت به علت تأخیر در دریافت حقوق خود همواره با این دغدغه مواجه هستند گفت: به کار شورایی آشنایی داشته و شاگرد سید محمدعلی ثابت‌قدم هستم.

به گزارش گیلانستان، فرامرز جمشیدپور در مراسم معارفه خود به‌عنوان سرپرست شهرداری رشت اظهار کرد: از اعتماد اعضای شورای شهر رشت نسبت به خودم سپاسگزارم و بنده با رأی قاطع یازده عضو حاضر در صحن جلسه شورای اسلامی شهر رشت به‌عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب‌شده‌ام.

این مسئول بابیان اینکه نیازمند حمایت و همراهی پرسنل شهرداری رشت هستم افزود: درگذشته نیز حضور در جایگاه سرپرستی شهرداری را تجربه کرده‌ام و با این امور بیگانه نبوده و به کار شورایی آشنایی دارم و از پرسنل شهرداری رشت تقاضا دارم تا در هر مسئولیتی که مشغول هستند کمک کنند تا دغدغه‌های فعلی برطرف و منابع خوبی جذب کنیم.

سرپرست شهرداری رشت با اذعان به اینکه برخی از پیمانکاران دو ماه است که مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند گفت: از شهرداران مناطق، معاونین و… تقاضا دارم تا باقدرت و برنامه‌ریزی امورات را پیش ببرند و پروژه‌هایی که در کف خیابان‌ها در دست اجرا هست را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانند.

جمشیدپور خود را شاگرد سید محمدعلی ثابت‌قدم شهردار سابق رشت دانست و تصریح کرد: ثابت‌قدم با سپردن مسئولیت دو حوزه مختلف معاونت شهرداری رشت اعتمادش را به بنده نشان داد و از این بابت از وی سپاسگزارم.

سرپرست شهرداری رشت گفت: ثابت‌قدم بسیار پرتلاش بود و پروژه‌های جدیدی از خود در رشت برجای گذاشت و برای وی آرزوی موفقیت دارم و دست یاریم را به‌سوی تمامی همکارانم در شهرداری به‌منظور پیشبرد اهداف در نظر گرفته‌شده دراز می‌کنم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار