کد خبر : 44778
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398- 35: 11

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ۱۱ حوزه انتخابیه گیلان تشکیل شد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ۱۱ حوزه انتخابیه گیلان تشکیل شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: این شورا در ۱۱ حوزه انتخابیه گیلان با حضور نخبگان و فرهیختگان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تشکیل شد.

به گزارش گیلانستان نوزدهمین نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان شامگاه شنبه با حضور ۴۳ نفر از اعضای شورای مرکزی و مسئولان کمیته‌های این شورا تشکیل شد.

سیاوش آقاجانی پس از این نشست و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست نوزدهم نحوه تشکیل و راه‌اندازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ۱۱ شهرستان گیلان بررسی شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه شورای ائتلاف در حوزه‌های انتخابیه گیلان تشکیل شده است افزود: سازوکار شورای ائتلاف مبتنی بر شناسایی کاندیداها و تعیین نامزد نهایی به‌طوری است که نخبگان و فعالان اجتماعی و آحاد دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تعیین نامزد نهایی ائتلاف بر اساس شیوه‌ای که اعلام می‌شود نقش دارند و توسط شورای حوزه‌های انتخابیه که توسط مجامع شهرستان‌ها انتخاب شده‌اند انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به روند انتخاب و بررسی کاندیداهای لیست شورا برای مجلس یازدهم تصریح کرد: شناسایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان آغاز شده است و در این مسیر از نظرات مردم در قالب مجامع عمومی و نظرسنجی تعیین مقبولیت افراد بهره می‌بریم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: بر اساس اعلام شورای مرکزی و کشوری ائتلاف برای فرآیند شناسایی کاندیداها شورای ائتلاف یک سامانه‌ای را به‌زودی معرفی می‌کند که طبق آن افرادی که ثبت‌نام کرده‌‌اند اگر گفتمان جریان انقلابی را پذیرفته و شرایط شورای ائتلاف را نیز قبول دارند می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام ‌کنند.

آقاجانی با دعوت از نخبگان، فرهیختگان، دانشگاهیان و بانوان برای فعالیت در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان عنوان کرد: این شورا از همراهی همه صاحب‌نظران جبهه انقلاب اسلامی استقبال می‌کند و درهای این شورا به‌روی آحاد دلسوزان انقلاب اسلامی باز است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به استقبال مردم از تشکیل این ائتلاف برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: این شورا در ۱۱ حوزه انتخابیه گیلان با حضور نخبگان و فرهیختگان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تشکیل شده و در تمامی ۱۶ شهرستان استان فعال است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار