کد خبر : 16903
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396- 12: 19

شورای چهارم، ۴ شهردار، ۴ قربانی در طول ۴ سال!

شورای چهارم، ۴ شهردار، ۴ قربانی در طول ۴ سال!

اعضای شورای چهارم در چهارسال حضورشان در پارلمان شهری، تا به امروز پنج نفر را به عنوان سکاندار شهرداری برگزیده و چهار نفر را از این مسئولیت برکنار کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شورای فعلی و چهارم شهر رشت سالهای پر فراز و نشیب خود را به پایان رسانده و روزهای نهایی خود را سپری می کند.

یکی از نقدهای بزرگ و کلیدی مردم به اعضای این شورا عدم ایجاد ثبات مدیریتی در شهرداری می باشد به نوعی که در ۴ سال حضور خود در پارلمان شهری ۴ سرپرست و شهردار نصب و سپس عزل نمودند!

علی بهارمست، ابراهیم خلیلی، کریم سرپرست و سید محمدعلی ثابت قدم از قربانیان این عزل و نصب ها در شهر بودند!

بهارمست در تاریخ ۱۴ شهریور ۹۲ با کسب ۱۴ رأی از ۱۵ رأی اعضای چهارمین دوره شورای شهر رشت، سرپرست شهرداری شد و بعد از یک ماه کنار گذاشته شده و در تاریخ ۱۴ مهر ۹۲ خلیلی با رأی ۱۱ عضو شورا به عنوان شهردار رشت معرفی شد.

بعد از یکسال از حضور خلیلی مخالفت ها با حضور وی در شهرداری بالا گرفت که در نهایت روز چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۳ در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر رشت خلیلی با ۱۰ رای اعضای شورا عزل و کریم سرپرست با ۹ رای به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

سرپرست ۴ ماه هم نتوانست صندلی خود را حفظ کند و سید محمدعلی ثابت قدم روز ۱۲ بهمن ۹۳ با کسب ۹ رأی از مجموع ۱۵ رأی به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

ثابت قدم تنها شهرداری بود که بیشتر از سایرین و حدود ۲ سال و نیم توانست دوام بیاورد ولی بعد از انتخابات شورای پنجم، استیضاح وی کلید خورده و با وجود ۲ ماه مانده به پایان کار شورا، ثابت قدم در تاریخ ۲۳ خرداد ۹۶ با ۱۰ رای موافق اعضای شورا برکنار و فرامرز جمشید پور هم با همین تعداد آرا سرپرست شهرداری رشت شد.

طبق این آمار مشخص است که اعضای شورای چهارم در چهارسال حضورشان در پارلمان شهری، تا به امروز پنج نفر را به عنوان سکاندار شهرداری برگزیده و چهار نفر را از این مسئولیت برکنار کردند! حال اگر نتوانند با فرامرز جمشیدپور هم کنار بیایند، تعداد قربانیان شهرداری به ۵ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار