کد خبر : 34003
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 بهمن 1397- 16: 17

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛

صنعت پخش حلقه اتصال تولید کننده و مصرف کننده است

صنعت پخش حلقه اتصال تولید کننده و مصرف کننده است

دلق‌پوش گفت: صنعت پخش حلقه طلایی اتصال تولید‌ کننده و مصرف کننده است.

به گزارش گیلانستان « فرهاد دلق‌پوش» امروز( دوشنبه، ۲۹ بهمن) در همایش هم‌اندیشی صنعت پخش گیلان، اظهارکرد: صنعت پخش جزء مهمی از خانواده صنعت، معدن و تجارت می‌باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: این صنعت همچنین پشتوانه محکمی در عرصه اقتصادی در زنجیره تکمیلی تولید، توزیع و مصرف است.

وی با تبیین جایگاه ارزشمند صنعت پخش در حلقه تولید، توزیع و مصرف و تاکید بر لزوم رفع مشکلات این صنعت، تصریح‎کرد: در مسیر توسعه و توانمندسازی شرکت پخش با تشکیل کارگروه نسبت به توسعه و توانمندسازی آن اقدام می‌شود تا با سرعت بیشتر از این شرایط ویژه اقتصادی کنونی خارج و به سمت رونق حرکت کند.

دلق‌پوش گفت: به طور قطع شرکت‌های پخش چابک و سودآور می‌توانند بازوی اجرایی خوبی برای بخش تولید باشند و کمک شایانی به شکوفایی اقتصاد کشور کنند.

وی صنعت پخش را حلقه طلایی اتصال تولید کننده و مصرف کننده دانست و خاطرنشان‌کرد: سیستم اقتصادی کشور شامل سه ضلع تولید، توزیع و مصرف می‌باشد و نقش شرکت‌های پخش در قالب سیستم سازمان‌یافته جهت توزیع کالا در کشور به عنوان محرک این سیستم اقتصادی انکار ناپذیر می‌باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با قدردانی از تشریک مساعی این قشر از اصناف در شرایط تحریمی، اظهارکرد: شرکت‌های پخش در استان گیلان با عملکرد مناسب خود در شرایط دشوار اقتصادی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بحث شفاف‌سازی شبکه‌های توزیع به چرخه اقتصادی کمک شایانی کرده‌اند و قطعاً این صنعت نیز همانند سایر صنایع نیازمند بازگشایی دریچه‌های شفاف و قابل ادراک از آینده و همچنین نیازمند همگامی با تحولات مرتبط با این صنعت می‌باشد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روند اقتصادی تاثیر گذار است.

دلق‌پوش با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات تخصصی و کاربردی متشکل از پیشکسوتان و فعالان این صنعت، افزود: رییس هیات مدیره انجمن صنعت پخش گیلان می‌تواند در کارگروهای ویژه اقتصادی حضور داشته و مشکلات صنعت پخش را بیان کند تا در جهت حمایت این صنعت بتوان از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

متولی بخش صنعت، معدن و تجارت گیلان ایفای نقش صنعت پخش در دهه‌های اخیر را در توسعه صنایع تولیدی کشور ارزنده توصیف و تصریح‌کرد: این صنعت با ابتکارات و خلاقیت‌های خود می‌تواند در شرایط رکودی در زمینه کیفیت و کاهش قیمت کالاها، بیش از پیش اثر گذار باشد.

دلق‌پوش با بیان اینکه شرکت‌های پخش در زمینه تامین و توزیع کالا در بدترین شرایط آب و هوایی(گرما و سرمای شدید) مسئولیت خطیری داشته‌اند، گفت: نقش مدیریتی در صنعت پخش مهم است زیرا می‌توانند با کاهش حلقه‌های هزینه در زنجیره توزیع، موجبات کاهش قیمت تمام شده برای فروش را فراهم و تولید کننده و مصرف کننده را منتفع کند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار