کد خبر : 38711
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398- 23: 18

فرماندار رودسر:

ضرورت توجه ویژه به راه اندازی دانشکده فنی ویژه دختران در رودسر

ضرورت توجه ویژه به راه اندازی دانشکده فنی ویژه دختران در رودسر

فرماندار رودسر با تأکید بر لزوم توجه بیشتر برای راه اندازی دانشکده فنی و حرفه‌ای ویژه دختران در این شهرستان، گفت: ایجاد این مرکز به توسعه و تقویت مهارت دانش آموزان کمک می کند.

به گزارش گیلانستان حسین اسماعیل پور ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش رودسر که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تأکید برلزوم توجه به راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای ویژه دختران، اظهار کرد: تأسیس این دانشکده می تواند در راستای توسعه و تقویت مهارت آموزی دانش آموزان تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه جوامع، افزود: تحقق این امر مستلزم کار کارشناسی دقیق‌تر و منسجم‌تر است و باید شرایط و امکانات لازم در این زمینه فراهم شود.

اسماعیل پور در ادامه بیان کرد: معتقدم باید از امکانات موجود آموزش و پرورش به نحو مطلوب و شایسته استفاده شود.

پیگیر راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای هستیم

در ادامه این جلسه رئیس آموزش و پرورش رودسر با اعلام آمادگی برای ایجاد دانشکده فنی و حرفه‌ای در این شهرستان، اظهار کرد: تحقق این امر منوط به مکانیزم‌های مشخص است تا از این طریق بتوانیم این مهم را در شهرستان رودسر ایجاد کنیم.

زهرا محبوب دانا با اشاره به برخی مزایای راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای در شهرستان رودسر، گفت: موضوعات مربوط به کارشناسی و تعیین و تکلیف واحد آموزشی که در حال حاضر دانش آموزان در آن مشغول به تحصیل هستند و در آینده از آن فضا برای دانشکده فنی و حرفه‌ای استفاده خواهد شد از طریق استان دنبال کرده تا به یک نتایج مطلوب دست یابیم.

وی با تأکید براینکه راه اندازی این دانشکده ویژه دختران در شهرستان رودسر حائز اهمیت است، تصریح کرد: مهارت آموزی مهمترین اولویت بوده و در ادامه آن ایجاد فرصت شغلی از طریق مهارت آموزی حائر اهمیت است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار