کد خبر : 53194
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399- 21: 18

برای نخستین بار؛

طرح «کیان» در جمعیت هلال احمر استان گیلان اجرا می شود

طرح «کیان» در جمعیت هلال احمر استان گیلان اجرا می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح «کیان» برای نخستین بار در این جمعیت، گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقای سلامت روانی کارکنان اداری جهت پیشگیری از اعتیاد است.

به گزارش گیلانستان،پیش از ظهر چهارشنبه نشست و کارگاه آموزشی طرح «کیان»، با حضور سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر، حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح «کیان» برای اولین بار در این جمعیت، بیان کرد: این طرح به شکل آزمایشی و در راستای یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های اصلی برای پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های اداری است.

سیاوش غلامی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح، افزود: این طرح در کوتاه مدت به کاهش اثرات منفی استرس شغلی، افسردگی و یادگیری‌های مهارت‌های زندگی کمک می‌کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه این طرح در محیط‌های اداری برای کارکنان و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح «کیان» ارتقای سلامت روانی در بین کارکنان اداری جهت پیشگیری از اعتیاد است.

غلامی با اشاره به جزئیات طرح، تصریح کرد: این برنامه شامل آموزش‌های ارتباط مؤثر، مهارت‌های زندگی و مقابله‌ای از جمله تاب آوری و ارتباط مؤثر برای کارکنان و خانواده‌های آنها و در با هدف کنترل و پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های کاری است.

وی ارتقای سطح سلامت روانی کارکنان، پیشگیری از مصرف مواد مخدر، افزایش بهره وری و ارتباط مؤثر، امکان دسترسی و آسان به خدمات حمایتی و مشاوره‌ای به کارکنان و خانواده‌های آنها را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

در انتهای این نشست تفاهم نامه اجرای طرح «کیان» بین اداره کل بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان گیلان امضا شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار