کد خبر : 14282
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396- 55: 17

عدم ثبات مدیریتی در شهرداری رشت مشکل فعلی شهرداری است/ پرداخت مطالبات پرسنل و پیمانکاران شهرداری مورد توجه قرارگیرد

عدم ثبات مدیریتی در شهرداری رشت مشکل فعلی شهرداری است/ پرداخت مطالبات پرسنل و پیمانکاران شهرداری مورد توجه قرارگیرد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری این شهر گفت: پرداخت مطالبات پرسنل و پیمانکاران شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گیلانستان، مسعود کاظمی در مراسم تودیع و معارفه شهردار رشت اظهار کرد: انتظار می‌رفت شهردار رشت در این مراسم حضورداشته باشند اما به علت حضور وی در دانشگاه برای تدریس معارفه سرپرست جدید شهرداری رشت بدون حضور وی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: با تشکر از تلاش‌های ثابت‌قدم برای سرپرست شهرداری رشت آرزوی توفیق در خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان را دارم.

کاظمی بابیان اینکه چند توصیه به سرپرست شهرداری رشت دارم گفت: با توجه به مشکلات موجود و بدهکاری‌هایی که شهرداری رشت با آن مواجه است از همکاران شهرداری رشت تقاضا دارم با سرپرست شهرداری رشت جهت رفع مشکلات و کاستی‌ها همراه باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بابیان اینکه پرداخت مطالبات پرسنل و پیمانکاران شهرداری رشت موردتوجه سرپرست شهرداری رشت باشد گفت: تأخیر در پرداخت مطالبات پیمانکاران و پرسنل زحمتکش شهرداری رشت از دغدغه‌های شورای چهارم است و امیدوارم هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی با اعلام اینکه پایان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری ازجمله انتظاراتی است که از سرپرست شهرداری رشت دارم گفت: از جمشیدپور تقاضا دارم از اجرای اقداماتی که منجر به تحمیل هزینه به شهرداری و شهر خواهد شد، اجتناب کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت عدم ثبات مدیریتی در شهرداری رشت را از دیگر مشکلات فعلی دانست و گفت: متأسفانه طی ماه‌های اخیر اتفاقاتی بدی رقم خورد وعدم ثبات مدیریت در شهرداری رشت موجبات نگرانی پرسنل شهرداری رشت شده بود.

کاظمی احترام به پیشکسوتان شهرداری را امری ضروری دانست و گفت: از سرپرست شهرداری رشت تقاضا دارم تا نهایت احترام را نسبت به بازنشستگان و ارباب‌رجوع مدنظر قرار دهد و آرزو دارم قانونی تدوین شود که طی آن پرسنل شهرداری رشت بارأی خود شهردار را انتخاب کنند.

به گزارش فارس، محمدعلی ثابت‌قدم صبح امروز در جلسه استیضاح خود با ۱۰ رأی موافق از جای خود را به جمشیدپور داد. وی در مراسم تودیع و معارفه شهردار رشت حضور نداشت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار