کد خبر : 20697
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1396- 15: 12

فتنه ۸۸ نیز مانند فتنه یزید در کربلا نباید فراموش شود/ برخی مسئولان ‌از خط قرمزهایی عبور می‌کنند که فتنه‌گران قصد عبور داشتند‌

فتنه ۸۸ نیز مانند فتنه یزید در کربلا نباید فراموش شود/ برخی مسئولان ‌از خط قرمزهایی عبور می‌کنند که فتنه‌گران قصد عبور داشتند‌

عضو شورای مرکزی اصولگرایان استان گیلان گفت: برخی مسئولان ‌از خط قرمزهایی عبور می‌کنند که فتنه‌گران قصد عبور داشتند‌.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم حسینی اشکوری در نشستی بصیرتی در رشت با بیان اینکه هر موجودی دشمن و دشمنانی دارد اظهار داشت: مقام معظم رهبری نخستین کسی هستند که از اتفاقات پس از انتخابات سال ۸۸ تعبیر به فتنه کردند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان استان گیلان با بیان اینکه جریان فتنه باید آسیب شناسی شود به تفاوت دشمن مخالف و دشمن معاند اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن مخالف ممکن است براساس جهل، ناآگاهی و شبهه دشمنی کند بنابراین قابل مذاکره و عفو است.

وی گفت: دشمن معاند نیز اگر عنادش با ما را آشکار نکند نمی‌توانیم او را مجازات کنیم اما تسامح و تساهل در مقابل دشمن معاندی که عنادش را اعلام کرده، به میدان آمده و حمله کرده جایز نیست لذا باید توجه کنیم که دشمن معاند هدفش حذف و نابودی ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

فعال سیاسی استان گیلان جریان فتنه ۸۸ را جریان معاند دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در اکثر سخنرانی‌های خود به دلایل ماندگاری جریان فتنه اشاره کردند و صراحتاً بر ضرورت عدم فراموشی فتنه و اینکه افرادی به‌دنبال به فراموشی سپردن فتنه هستند تاکید فرمودند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان استان گیلان خاطرنشان کرد: به همان دلیلی که فتنه یزید در کربلا نباید فراموش شود، فتنه ۸۸ نیز نباید از یادها برود زیرا میان فتنه کربلا و فتنه ۸۸ وجه اشتراک وجود دارد.

وی با بیان اینکه در جریان فتنه کربلا مسئله اختلاف سلیقه و اختلاق مدیریت مطرح نبود بلکه اصل دین هدف قرار داشت گفت: یزید با آن شخصیت فاسدش به‌دنبال حذف و نابودی اصل دین بود لذا جریان فتنه ۸۸ نیز جریان اختلاف انتخاباتی و مدیریتی نبود.

حسینی اشکوری با اشاره به اینکه فتنه و توطئه با هم فرق دارند عنوان کرد: توطئه یک طرح است اما فتنه یک توطئه در حال اجرا با هدف براندازی نظام دینی است بنابراین فتنه آزمون ولایتمداری است.

فعال سیاسی گیلان ادعای دین‌داری و ولایتمداری در شرایط عادی را سهل دانست و خاطرنشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ خواص به سه دسته تقسیم شدند؛ دسته اول مدعی دین‌داری و ولایتمداری بودند اما سکوت کردند و هنوز هم ساکت هستند،

وی افزود: دسته دوم موضع‌گیری کردند اما موضع‌گیری آنان به‌هنگام نبود و دسته سوم به‌موقع موضع گرفتند و در مقابل فتنه‌گران ساکت نماندند لذا حضور به‌موقع و زودتر از همه استان‌های کشور و مهم‌تر از همه خواص بیدار و آگاه، ولایتمداری مردم گیلان را ثابت کرد.

حسینی اشکوری مسئله اعتماد به دشمن و عادی‌سازی رابطه با آمریکا را فتنه اکبر دانست و خاطرنشان کرد: امروز این خطر را می‌بینیم که برخی مسئولان به‌راحتی از خط قرمزهایی عبور می‌کنند که فتنه‌گران قصد عبور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار