کد خبر : 4678
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395- 34: 9

فرصتی که صدا و سیمای گیلان از دست داد!

فرصتی که صدا و سیمای گیلان از دست داد!

متاسفانه در سی و پنجمین سالگرد شهادت این شهید والامقام که مصادف با افشای فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی در رسانه ها شده بود، صدا و سیمای گیلان آن چنان که در خور شان این استاندار آسمانی باشد، به تدوین برنامه هایی از زندگینامه و اعتقادات وی نپرداخت.

به گزارش درگیلان، در گرماگرم افشای فیش های حقوقی نجومی سالروز شهادت شهیدی فرارسید که بی ادعا، یازده زخم عشق را بر جان خرید و توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.

شهیدی که تنها استاندار شهید کشور لقب گرفت و با بهره گیری از استعداد فوق العاده و هوش سرشار، مدرک دکترای ریاضیات را از دانشگاه های آمریکا دریافت کرد و به دلیل ارتباط نزدیک با دکتر چمران، سال ها در لبنان حاضر بود. پس از انقلاب ابتدا به عنوان معاون استاندار خراسان و سپس به عنوان استاندار گیلان منصوب شد تا آن که در تاریخ پانزدهم تیرماه هزار و سیصد و شصت یک هفته پس از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری توسط منافقین کوردل در شهر رشت آرام و مطمئن ندای حق را لبیک گفت.

۱۵ تیرماه امسال هم یادآور رشادت های استانداری ساده و بی آلایش بود که به ادعای بسیاری از افرادی که این شهید والامقام را از نزدیک می شناختند، روزها جارو به دست محل کار خود و ساختمان استانداری وقت را نظافت می کرد. شهیدی که خود را به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم می دانست.

متاسفانه در سی و پنجمین سالگرد شهادت این شهید والامقام که مصادف با افشای فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی در رسانه ها شده بود، صدا و سیمای گیلان آن چنان که در خور شان این شهید باشد، به تدوین برنامه هایی از زندگینامه و اعتقادات وی نپرداخت تا عملا فرصت مقایسه رفتار مدیران انقلابی و بی ادعای آن سال ها با مدیران فعلی، از مردم و به خصوص جوانانی که آن سال ها را درک نکردند، سلب شود.

امید است صدا و سیمای گیلان به جای پخش چندین باره سریال های تکراری و تاریخ مصرف گذشته، توجه بیشتری به مقوله تولیدات سینمایی متناسب با فرهنگ غنی مردم گیلان داشته باشد و بتواند در زمینه تولید برنامه های ورزشی، سیاسی و اجتماعی به خصوص آثار مرتبط با معرفی شهیدان والامقام گیلان بهتر از گذشته عمل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار