کد خبر : 72311
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400- 54: 13

فضای مجازی جان یک جوان را در استخر لاهیجان گرفت

فضای مجازی جان یک جوان را در استخر لاهیجان گرفت

بامداد امروز جوانی ۲۱ ساله هنگام عکاسی در اثر سقوط در استخر لاهیجان جان باخت و تلاش‌ها پس از حدوداً ۱۰ ساعت جستجو برای یافتن جسد وی تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

به گزارش گیلانستان، ساعت دو بامداد امروز جوانی ۲۱ ساله به دلیل بی‌احتیاطی و عبور از نرده‌های حفاظتی، هنگام عکاسی از استخر لاهیجان به داخل آب سقوط کرد که به دلیل ناتوانی دوستانش برای نجات وی، پیکر این جوان همچنان مفقود است.

در حال حاضر غواصان آتش‌نشانی مرکز استان گیلان و لاهیجان در تلاش هستند تا جسد این جوان را پیدا و از استخر خارج کنند و تاکنون موفق نشده‌اند.

طبق گفته شاهدان عینی چهار جوان در حالی عکاسی در حاشیه استخر لاهیجان بودند که یکی از جوانان از نرده‌های حفاظتی عبور کرده و با از دست دادن تعادل خود درون استخر سقوط کرده است.

مهم‌ترین نکته در این حادثه نبود امکانات لازم در شهرستان لاهیجان است که در چنین مواقعی مجبور هستند که امکانات و حتی غواص از مرکز گیلان به محل اعزام شود.

استخر یا دریاچه مصنوعی لاهیجان قدمتی نزدیک به ۴۰۰ سال دارد و در زمان شاه‌عباس صفوی برای آبیاری مزارع برنج ساخته‌شده، در وسط استخر جزیره‌ای قرار دارد که با پل امکان دسترسی به آن وجود دارد و در حال حاضر تبدیل به یکی از جاذبه توریستی گیلان تبدیل‌شده است.

سالانه گردشگران زیادی به این لاهیجان سفر می‌کنند و برای تفریح در این منطقه حضور پیدا می‌کنند که باید برای حفظ امنیت خود و خانواده از عبور کردن از حفاظ‌های امنیتی خودداری کنند.

متأسفانه این اولین حادثه استان گیلان نیست که در سال‌های اخیر به دلیل ثبت عکس‌های خاص در محل‌های خطرناک رخ می‌دهد و به قیمت جان جوانان و مسافران تمام می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار