کد خبر : 9991
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1395- 35: 10

قبل از سال ۸۸ دشمن این اندازه نمی‌توانست برای ما شاخ و شانه نظامی بکشد

قبل از سال ۸۸ دشمن این اندازه نمی‌توانست برای ما شاخ و شانه نظامی بکشد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: اگر دشمن کوچک‌ترین روزنه برای ضربه زدن مشاهده کند آن را رها نکرده و ورود پیدا می‌کند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری در دوره آموزشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و ابلاغ سیاست‌های سال ۹۶ ناحیه مقاومت بسیج مقداد شهرستان رشت با بررسی سه واقعه تاریخی در صدر اسلام اظهار کرد: نخستین واقعه مربوط به جنگ احد است و پیامبر (ص) به طور مستقیم فرماندهی در نبرد را به عهده داشتند.

وی به جنگ صفین به فرماندهی امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: سومین واقعه مربوط به کربلا است و امام حسین (ع) فرماندهی این جنگ را به عهده داشتند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نافرمانی بعضی از فرماندهان از اصول و روش‌ها منجر به نفوذ دشمن و شکست جنگ احد شد، تصریح کرد: جنگ احد آن‌قدر مهم است که ۶۰ آیه سوره آل‌عمران به آن پرداخته است.

تسخیری به فرمایش مقام معظم رهبری در جمع راهیان نور مبنی براینکه «بعضی‌ها آمدند ضعف اقتصادی را بیان کردند و دشمن از این روزنه ورود کرد»، اشاره کرد و گفت: اگر دشمن کوچک‌ترین روزنه برای ضربه زدن مشاهده کند آن را رها نکرده و ورود پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یاران امام علی (ع) به او گفتند در جنگ با معاویه تردید داریم آیا حق با تو یا معاویه است، بیان کرد: انسانی که نسبت به امام خود تردید داشته باشد آن روز شکست است زیرا به خدا و قرآن تردید کرده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، نگاه انقلابی را مهم دانست و متذکر شد: ایستادن پای انقلاب حائز اهمیت است زیرا بسیاری از بزرگان و برخی از ائمه نتوانستند حکومت تشکیل دهند اما انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

تسخیری متذکر شد: قبل از سال ۸۸ دشمن این اندازه نمی‌توانست برای ما شاخ و شانه نظامی بکشد اما زمانی که مشاهده کرد عده‌ای در داخل کشور دیروز کنار امام (ره) و همراه مقام معظم رهبری در انقلاب نقش موثری داشتند و امروز رفتار آنها تغییر کرده، گفت؛ گزینه‌ها روی میز است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار