کد خبر : 41776
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398- 28: 17

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گیلان:

لازمه داشتن خانواده آرام مدیریت معنوی خانه توسط بانوان است

لازمه داشتن خانواده آرام مدیریت معنوی خانه توسط بانوان است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان گیلان لازمه داشتن خانواده آرام را مدیریت معنوی خانه توسط بانوان عنوان کرد و گفت: بانوان طلبه با آموختن فریضه‌های دینی و کسب اخلاق معنوی می‌توانند به حفظ آرامش معنوی خانه‌های خود کمک بسیار زیادی کنند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی حبیبی ظهر امروز در آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران در سالن اجتماعات حوزه علمیه با تأکید بر تلاش بیشتر برای افزایش امید در فضای فرهنگی جامعه اظهار کرد: استکبار با انجام برنامه‌ریزی‌های گوناگون سعی دارد کشور را به ناامیدی برده و مردم را به خیابان‌ها بکشاند ولی مردم با بصیرت بالای خود اجازه چنین کاری را به استکبار نمی‌دهند.

وی با اشاره به نقش قیام عاشورا در ماندگاری اسلام گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با قیام خود مظلومیت اهل‌بیت پیامبر و ستمگری یزیدیان را به جهانیان ثابت کرده و به مردمان مسلمان فهماند برای نشان دادن ستمگری‌های طاغوت باید از جان خود هم گذشت.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان گیلان با اذعان به اینکه مشکلات در جامعه همیشه وجود داشته است، تصریح کرد: به‌محض پیروزی انقلاب، آمریکا که منافع خود را در ایران از بین رفته می‌دید دست به برنامه‌ریزی و انجام تحریم علیه ملت ایران زد و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

حبیبی با تأکید بر انجام امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از قیام کربلا انجام فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر و احیا اسلام بوده لذا مردم باید به این امر توجه جدی کنند.

وی لازمه داشتن خانواده آرام را مدیریت معنوی خانه توسط بانوان عنوان کرد و گفت: بانوان طلبه با آموختن فریضه‌های دینی و کسب اخلاق معنوی می‌توانند به حفظ آرامش معنوی خانه‌های خود کمک بسیار زیادی کنند زیرا انجام این باعث حفظ آرامش فرزندان و بنیان خانواده کمک می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان گیلان با درخواست از مردم برای انجام فریضه‌های دینی در جامعه بیان کرد: امام حسین (ع) با فدا کردن خود و اهل‌بیتش به انجام فریضه الهی پرداخته و‌ قیام عاشورا را تکلیف خود می‌دانست زیرا معتقد بود با این قیام دین اسلام تا قیامت ماندگار می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار