کد خبر : 22267
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1396- 55: 9

مدیریت ترافیک شهر رشت با روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست

مدیریت ترافیک شهر رشت با روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه ساماندهی و مدیریت ترافیک شهر رشت نیازمند نگاه حرفه‌ای و فنی است گفت: مدیریت ترافیک شهر رشت با روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش گیلانستان، سید محمد احمدی ظهر امروز در شورای ترافیک شهرستان رشت با اشاره به اینکه شاید در گذشته بسیاری از موضوعات در شهرستان رخ می‌داد که مجموعه فرمانداری از آن بی‌خبر بود اظهار داشت: تصمیمات در حوزه مدیریت ترافیک شهری نمونه‌ای از آن موضوعات بود.وی شهرستان رشت را متشکل از ۷ شهر عنوان کرد و با بیان اینکه شهر رشت مهم‌ترین و اثرگذارترین شهر استان محسوب می‌شود افزود: اطلاع  و هماهنگی تمامی مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان از تصمیمات در حوزه‌های مختلف یک ضرورت است.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه سهیم بودن نظرات و پیشنهادات مدیران شهرستانی در تصمیم‌گیری‌های همواره باید مدنظر قرار گیرد خاطرنشان کرد: شهرستان رشت از ظرفیت‌های گسترده‌ای برخوردار است و مدیران شهرستانی باید از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند.

احمدی با اشاره به اینکه مدیران کل می‌توانند کمک‌کننده مدیران شهرستانی در راستای رفع معضلات شهری باشند گفت: فرمانداری رشت در تلاش است تا مباحثی را که در حوزه جغرافیایی و تقسیمات کشوری مرتبط با شهرستان رشت است با همکاری و همفکری مدیران و نماینده‌گان انجام دهد.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه مدیران شهرستانی از نهایت اختیارات خود در راستای رفع مشکلات بهره‌مند می‌شوند خاطرنشان کرد: شهرستان رشت از ظرفیت‌های مطلوب گسترده‌ای در راستای رسیدن به توسعه پایدار برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه مباحث ساماندهی ترافیک شهری همواره در شورای ترافیک شهرستان از سوی مدیران، شهرداران و نمایندگان شهر رشت پیگیری می‌شود تصریح کرد: دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان رشت دبیرخانه پویا و فعالی می‌شود.

احمدی ساماندهی ترافیک شهری را از پروژه‌های مهم شهرستان عنوان کرد و با اشاره به اینکه شورای ترافیک شهرستان در روان‌سازی رسیدن به توسعه شهری اثرگذار است بیان کرد: مدیریت ترافیک شهر رشت با روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی و مدیریت ترافیک شهر رشت نیازمند نگاه حرفه‌ای و فنی است خاطرنشان کرد: به طور میانگین ۲۲۰ هزار خودرو در شهر رشت تردد می‌کند و به منظور پارک خودروهای موجود رشت نیازمند ۹۰۰ کیلومتر فضا هستیم.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه این شهرستان ظرفیت‌های مطلوبی  در راستای مدیریت ترافیک دارد بیان کرد: آمار تلفات جاده‌ای در شهرستان رشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد کاهش داشته است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار