کد خبر : 7552
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395- 25: 12

مدیر گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی از گیلان آنلاین شکایت کرد!

مدیر گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی از گیلان آنلاین شکایت کرد!

به دنبال انتشار مطلبی در گیلان آنلاین، مدیر گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی گیلان از این سایت خبری شکایت کرد.

به گزارش گیلانستان ، مدیرگروه قلب دانشگاه علوم پزشکی گیلان از طریق دادسرای عمومی و انقلاب از این سایت خبری شکایت قضایی کرد.

در طول یک ماه اخیر چندین مطلب در خصوص بیمارستان دکتر حشمت رشت و گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی از سوی گیلان آنلاین منتشر شده است که یکی از این موارد مربوط به شخص مدیر گروه قلب بوده  است.

این سایت در ۲۲ آذر سال جاری در مطلبی با عنوان ” مدیر گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی گیلان کجاست؟!” نوشته بود:

« دکتر شاد متخصص قلب و مدیر گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی گیلان از چند روز قبل در خارج از کشور به سر می برد.

سفرهای خارج از کشور برای اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مسئله ای طبیعی محسوب می گردد و حق هر پزشک یا عضو هیئت علمی است که در طول سال چند نوبت کوتاه مدت جهت تفریح و گردش یا شرکت در کنگره های علمی به خارج از کشور سفر کند.

اما بر اساس اخبار رسیده به سرویس بهداشت و درمان گیلان آنلاین، در طول یک سال اخیر دکتر شاد متخصص قلب و شاغل در بیمارستان دکتر حشمت رشت، سفرهای پی در پی و بسیار طولانی مدت به خارج از کشور داشته که به نظر می رسد اکثر آنها در راستای شرکت در کنگره های علمی نیز نبوده است.

حتی با فرض وجود ضرورت انجام این سفرها به هر علت و یا مشکل قابل توجیهی، این سئوال مطرح می شود که اساساً از سال گذشته این شخص با این سفرهای متعدد و غیبت های طولانی، چرا باید سمت  مدیریت گروه قلب دانشگاه را بر عهده داشته باشد و آموزش دانشگاه بر چه اساسی همزمان با حفظ سمت وی، با مرخصی های طولانی مدت و متعدد وی موافقت کرده است.

این در حالی است که در طول یک سال اخیر اقدامات تبعیض آمیز زیادی از جمله در زمینه جذب متخصصین جهت گذراندن دوره طرح یا جذب اعضای هیئت علمی پیمانی از سوی این گروه رقم خورده است که با توجه به نقش حیاتی گروه قلب این دانشگاه به عنوان اتاق فرمان مرکز قلب بخش دولتی استان گیلان، این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

جا دارد مسئولان ذی ربط دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ویژه ریاست این دانشگاه زوایای این موضوع را بررسی نموده و در صورت وجود تخلفات قانونی، با عوامل آن برخورد نمایند.»

سایر مطالب منتشر شده در طی یک ماه اخیر، مربوط به بیمارستان حشمت و گروه قلب دانشگاه می باشد و از جمله ی این مطالب می توان به ” ادعای تکان دهنده نماینده لاهیجان درباره بیمارستان دکتر حشمت رشت چه بود؟ / وظیفه نهادهای نظارتی استان چیست؟ ”  ، ” وجود جریان خاص و خطرناک در بیمارستان دکتر حشمت رشت؛ توهم یا واقعیت؟! ”  ، “ اقدام تبعیض آمیز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان/ پایمال شدن حق برخی از پزشکان نخبه” ،  ”  در گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی گیلان چه می گذرد؟ ”  ،  ” در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با وجود چندین فوق تخصص در حال جذب کاردیولوژیست جنرال هستند! در بیمارستان حشمت برخی بیماران را به بخش خصوصی هدایت می کنند! ” و  “مسئولان گیلان با پذیرش یک نخبه علمی کشوری مخالفت کردند ”  اشاره کرد.

همانطور که پیش از این مطرح شد، هدف گیلان آنلاین از انتشار این مطالب اصلاح امور و پیشرفت بیمارستان دکتر حشمت رشت به عنوان مرکز قلب استان و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و با توجه به اینکه موضوع مطالب منتشر شده مربوط به گروه قلب و بیمارستان حشمت می باشد، جای تعجب دارد که مدیر یکی از گروه های علمی دانشگاه علوم پزشکی علیه یک رسانه مستقیما اقدام به شکایت کرده است، در صورتی که طبق روال جاری هر گونه شکایت های این چنینی از طریق دفتر حقوقی دانشگاه صورت میگیرد./گیلان برخط

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار