کد خبر : 21215
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1396- 37: 13

مردم رشت باز هم از شنیدن بیانات آیت الله قربانی محروم شدند/ آیا امام جمعه جدیدی معرفی خواهد شد؟!

مردم رشت باز هم از شنیدن بیانات آیت الله قربانی محروم شدند/ آیا امام جمعه جدیدی معرفی خواهد شد؟!

عدم حضور ۲ ماهه آیت الله قربانی در نماز جمعه و محروم شدن مردم از بیانات و فرمایشات گهربار ایشان، موجب تعجب و علامت سوالهای فراوانی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، نماز جمعه امروز شهر رشت نیز همانند ۷ هفته گذشته، بدون حضور آیت الله قربانی امام جمعه رشت برگزار شد و حجت الاسلام صدیق عربانی به عنوان امام جمعه موقت، در نماز جمعه خطبه خواند.

این عدم حضور ۲ ماهه آیت الله قربانی در نماز جمعه و محروم شدن مردم از بیانات و فرمایشات گهربار ایشان، موجب تعجب و علامت سوالهای فراوانی در ذهن ها شده که لازم است معظم له و یا اعضای محترم دفتر ایشان جهت شفاف سازی به مردم، توضیحاتی ارائه دهند.

علاوه بر غیبت ۸ هفته ای آیت الله قربانی در نماز جمعه رشت، حتی در صفحه اینستاگرام ایشان نیز برای معرفی معظم له، عباراتی همچون “نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان، نماینده مجلس خبرگان رهبری، مولف، پژوهشگر و مولف” ذکر شده است و هیچ اشاره ای به اینکه آیت الله قربانی امام جمعه مرکز استان هم هستند، نشده است!!

حال شاید چنین استنباط شود که آیت الله قربانی مصلحت را در این دانسته اند که دیگر به نمازجمعه نروند و بیشتر به تالیفات و پژوهش های خود در علوم قرآنی بپردازند. و در این صورت، این احتمال هم وجود دارد که در آینده ای نزدیک فرد جدیدی به عنوان امام جمعه رشت معرفی شود…

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کردمحله شنبه , ۲ دی ۱۳۹۶ - ۸:۰۷

محروم شدن مردم ازبیانات و فرمایشات گهربار ایشان………..آقای گیلانستان ماقبول کردیم که شما از فداییان معظم له هستیدولی توصیه میکنیم این غلیانت راکنترل کن.سکته می کنیا!!!

رفتن به نوار ابزار