کد خبر : 51798
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد؛

مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه» برگزیدگان خود را شناخت+ اسامی

مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه» برگزیدگان خود را شناخت+ اسامی

مهرواره فرهنگی هنری « لبخند بهارانه» با معرفی هفده اثر برگزیده به کارخود پایان‌داد.

به گزارش گیلانستان این مهرواره فرهنگی و هنری، در آستانه سال ۱۳۹۹ و به‌منظور نشاط‌بخشی افزون‌تر به جامعه و آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با نقش سلامتی و تندرستی در ایجاد حس شادی و رضایتمندی و هم‌چنین، ضرورت پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا برگزارشد.
«بهداشت فردی»، «امید به زندگی»، «قدرشناسی از جهادگران عرصه سلامت و ایمنی فردی و اجتماعی جامعه» و «نوع دوستی و مسوولیت‌پذیری اجتماعی در مواجهه با بیماری کرونا»، از محورهای موضوعی این رویداد فرهنگی هنری به شمار می‌رفت و براین اساس، بیش از 230 مخاطب گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال، با بهره‌گیری از تکنیک (روش) آزاد به‌هنرنمایی پرداخته و با ارسال اثر در زمینه طراحی، نقاشی، عکاسی، کلاژ، چاپ و متن ادبی، در این مهرواره فرهنگی هنری شرکت‌کردند.
برهمین اساس نیز گروه داوری بخش‌ عکاسی این رویداد فرهنگی‌هنری متشکل از:«سیده مریم حسینی کوهی» و«مریم ابراهیمی فر» با توجه به برجستگی‌های هنری و محتوایی آثار ارسالی، «صدرا آبزن»، «علی‌مرادزاده» از استان گیلان و«ربابه‌کلاتی‌زاده» از استان گلستان را برگزیده این بخش معرفی‌کرد.
«مریم ابراهیمی‌فر» و «خدیجه زخمتکش»، داوران بخش نقاشی این مهرواره نیز آثار «محمد امین حاج‌محمدی»، «حدیثه باقرپور» و 《ترنم فتحی نیا》 از گیلان و همایون یوسفی کارخانه» از تهران را به‌عنوان اثر‌های برگزیده نقاشی بخش کودک و «مبینا آمیقی» از استان اصفهان و «طراوت ملکی»، «سیده رونیا صحفی» و «آتنا صفوتی» از گیلان را به عنوان خالقان آثار برگزیده نقاشی بخش نوجوان انتخاب‌کردند.
برپایه این گزارش، داوری بخش ادبی این مهرواره را حمیراخدابنده برعهده‌داشت و با نگاهی ویژه به شاخصه‌های آثار ارسالی«سجده‌صادق‌زاده»، «سیده زینب حسینی»، «ایلیا صفدری»، «کیهانه ابراهیمی»، «سیده پرینازجعفرزاده» و هم‌چنین، «محمد جواد احمدی» از استان گیلان را برگزیده بخش ادبی مهرواره فرهنگی هنری«لبخند بهارانه» معرفی‌کرد.
گفتنی است، این مهرواره با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و با مشارکت دفتر اموربانوان و خانواده استانداری استان گیلان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر رشت صورت‌گرفت و ضمن ارسال لوح سپاس برای تمامی شرکت‌کنندگان، از 17 برگزیده این رویداد فرهنگی‌هنری تجلیل خواهد‌شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار