کد خبر : 86962
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401- 58: 17

مهلت ثبت نام کاندیدای انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گیلان تمدید شد

مهلت ثبت نام کاندیدای انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گیلان تمدید شد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان از تمدید مهلت ثبت نام کاندیدای انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان خبر داد و افزود: ثبت نام کاندیدای انتخابات تا یک‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه دوباره تمدید شد.

به گزارش گیلانستان، تیمور پورحیدری شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: غیر از تجار، صنعتگران توانمند گیلان نیز می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گفته وی، خدمات ثبت نام روزهای جمعه و شنبه هفته جاری (که تعطیل رسمی است) به ۲ روش حضوری و غیرحضوی انجام می‌شود. برخی فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان به صورت الکترونیکی و از طریق آدرس WWW.ELECTION.ICCIMA.IR اینترنتی با بارگذاری مستندات و تکمیل فرم های مربوطه و در نهایت دریافت کد رهگیری صورت می گیرد.

 

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری و با مراجعه به اتاق بازرگانی نیز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

پورحیدری از افراد توانمند و اصلح خواست در پروسه انتخابات شرکت کنند و افزود: تمامی صنعتگران و بازرگانان مستعد و حائز شرایط خبره استان می توانند در اسرع وقت ثبت نام کنند.

 

وی گفت: بدنبال حضور افراد توانمند، هیات نمایندگان کارآمد و شاخصی در استان خواهیم داشت که پیامد آن توسعه مبادلات تجاری و رونق اقتصادی استان و کشور است.

 

مهلت ثبت نام کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی گیلان ۱۱ بهمن بود که با اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات این زمان تا یکشنبه ۱۶ بهمن تمدید شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار