کد خبر : 53698
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

نامه انجمن اسلامی دانشگاه گیلان به وزیر بهداشت و انتقاد از قرار داد ۸۹ روزه با پرستاران

نامه انجمن اسلامی دانشگاه گیلان به وزیر بهداشت و انتقاد از قرار داد ۸۹ روزه با پرستاران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان خطاب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامه ای نوشتند.

به گزارش گیلانستان،نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان خطاب به سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره مشکلات پرستاران این استان را در ادامه می‌خوانید:

وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

جناب دکتر نمکی

سلام علیکم

پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و شدت بالای آن در استان گیلان مستحضر هستید که پرستاران عزیز تمام توان خود را برای کمک به مردم به کار گرفتند.

طبیعتا از فراخوان دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر این که پرستاران با عنوان نیروی شرکتی با همه مزایای دولتی ،مستقر در بیمارستان ها به ادامه فعالیت در مراکز درمانی خواهند پرداخت هم اطلاع دارید.

متاسفانه با گذشت چندین ماه از شروع شیوع ویروس مذکور، حال که وضعیت کرونا در سطح استان به حالت کنترل شده بازگشته است، دانشگاه علوم پزشکی با نقض وعده های خود از تنظیم قرار داد با پرستاران امتناع می کند و اکنون بحث قرار داد ۸۹ روزه بدون مزایای دولتی را به میان آورده است.

ما به عنوان بخشی از بدنه فعال دانشجویی استان به شما متذکر می شویم که باید عینا مطابق وعده های خود عمل کنید ،مگر نه آنکه دکتر روحانی قول حمایت از این عزیزان را داده بودند؟مگر قرار نبود طبق وعده دانشگاه علوم پزشکی پرستاران با عنوان نیروی شرکتی با تمامی مزایای دولتی مشغول به کار شوند ؟

چه بر سر کادر مدیریت وزارت بهداشت آمده که امروز صحبت از قرار داد ۸۹روزه می کنید؟

جز این است که دولت جای تقدیر از این عزیزان و عمل به وعده هایش، با مطرح کردن قرار داد ۸۹ روزه باعث اذیت این عزیزان شده است؟

بار دیگر هشدار می دهیم که این خلف وعده ها و لگدمال کردن معاهدات مطروحه، زیبنده نظام اسلامی نیست و تنها سبب ساز فروکاست ارزش سیستم درمانی و دولتی مستقر در دیدگاه مردم و بی اعتمادی عمومی نسبت به وزارت مذکور خواهد شد و عواقب جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار