کد خبر : 63392
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399- 36: 17

مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف گیلان:

نشست تبیین مسائل و مجاری مطالبه‌گری تخصصی در رشت برگزار می‌شود

نشست تبیین مسائل و مجاری مطالبه‌گری تخصصی در رشت برگزار می‌شود

مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: نخستین نشست تبیین مسائل و مجاری مطالبه گری تخصصی در گیلان برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، مرتضی مطهری فرد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین نشست از سلسله نشست‌های تبیین مسائل و مجاری مطالبه گری تخصصی، اظهار کرد: این نشست توسط ستاد امر به معروف گیلان و به صورت وبینار برگزار می‌شود.

مطهری فرد در ادامه به رویکرد ستاد امر به معروف درباره ساماندهی گروه‌های مطالبه گر مردمی اشاره کرد و افزود: برای تحقق مطالبه گری مردمی نیازمند آموزش و آشنایی گروه‌های مردمی در مقوله چگونگی طرح مسائل و پیگیری مجاری آن هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده توسط ستاد امر به معروف گیلان درباره پیگیری مطالبات مردمی، گفت: این نشست با موضوع ارزشیابی، پیشگیری و نگاه انتفاعی در حوزه نظام سلامت و وضعیت توسعه خانه‌های بهداشت برگزار می‌شود.

مدیر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه این نشست روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۲ ظهر برگزار می‌شود، ادامه داد: «محمد باقر لنکرانی» وزیر بهداشت دولت نهم سخنرانی وبینار تخصصی خواهد بود.

مطهری فرد ضمن دعوت از علاقه مندان برای شرکت در این وبینار تخصصی، گفت: چگونگی شرکت از طریق صفحات مجازی متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار