کد خبر : 25358
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397- 34: 0

نقدی بر “ماست‌مالیزاسیون” اخیر جعفرزاده/ سفرهای طاقت فرسای ماموریتی به خارج کشور!/ به کشاورزان و فرهنگیان چه خدمتی کردید؟!

نقدی بر “ماست‌مالیزاسیون” اخیر جعفرزاده/ سفرهای طاقت فرسای ماموریتی به خارج کشور!/ به کشاورزان و فرهنگیان چه خدمتی کردید؟!

حال که این نماینده مردم رشت، محمدصادق حسنی را محکوم به عدم انجام وظایف نمایندگی اش کرده، لیستی از خدمات خودش مخصوصا به قشر کشاورزان و فرهنگیان را منتشر نماید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در اظهارات تند و انتقادات بی اساس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی پیرامون حواشی عملکردهایش در دوران نمایندگی و حملات تند ایشان به ۲ نماینده دیگر رشت و رسانه های روشنگر استان گیلان نکاتی نهفته است که نمی توان به راحتی از آن گذشت:

۱. جعفرزاده با اشاره به مصاحبه اش درخصوص “لزوم مبارزه با فساد از دفتر رهبری” باز از شیوه فرافکنی و “ماست مالی” استفاده نموده و گفت: خبرنگاری از من در خصوص مبارزه با فساد سوال کرد من در آنجا گفتم مردم راضی نیستند که همه کارها از آنها شروع شود بلکه باید فساد را از بالا پیگیری کنیم. ایشان پرسید مثلا دفتر رهبری من گفتم چه اشکالی دارد باید هرجا که فساد باشد با آن برخورد کرد. بعد آنها تیتر زدند که باید مبارزه با فساد را از رهبری و دفتر ایشان شروع کرد و این را بهانه هجمه های جدید کردند.سوالمان از نماینده محترم این است که اگر آن خبرنگار و رسانه اصلاح اصلاح طلبی که با آنان مصاحبه تفصیلی نوروزی انجام دادید، شیطینت کردند و حرفهایتان را وارونه جلوه دادند، پس چرا جرات تکذیب آن گفته را نداشتید و تا به امروز فقط این موضوع را “ماست مالی” کردید؟!

۲. نماینده رشت با بیان اینکه “هیچ وقت رابطه‌ای در شن و ماسه نداشته‌ام ” تاکید کرده که “من ضامن اعمال و رفتار خودم و بستگان درجه یکم هستم نه کس دیگری”. جعفرزاده در اینجا اشاره ای به بستگان درجه ۲ خود نداشته و نخواسته رفتار آنان را مربوط به شخص خودش وانمود کند اما با این وجود تخلفات فردی که صرفا عضو ستاد انتخاباتی جبار کوچکی نژاد بوده و هیچ نسبت فامیلی با وی ندارد را منصوب به این نماینده مردم رشت کرده و کوچکی نژاد را متهم به پرداخت مبالغی برای نوشتن “اراجیف” نموده است!

۳. با وجود آنکه صوت سخنان جعفرزاده (این حقوق مجلس فاجعه است/ بعد نگویید نماینده دزد شد!) بازتاب گسترده ای در رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب داشته اما در اینجا اظهار کرده است “هیچگاه نگفتم که حقوق من کم است که آن را این چنین منعکس کردند”.

۴. وی در ادامه اظهاراتش گفته است “در دوره نمایندگی تا کنون یک سفر گردشگری و تفریحی نرفته ام و همه سفرهایم ماموریت کاری بوده است”. پس مشخص شد که این نماینده سفرهای تفریحی اخیرش به کشورهایی همچون برزیل، سوئیس و… را توانسته با رایزنی های خود به عنوان ماموریت کاری ثبت کند!

۵. جعفرزاده همچنین با اشاره به رد صلاحیت اولیه اش در انتخابات مجلس گفت: “در دوره قبل برای من یک وانت پرونده سازی کرده و همه را به شورای نگهبان ارائه دادند که الحمدالله در شورای نگهبان آدم‌های سالم، خداترس و دینداری هستند” . هرکس که نداند، خود جناب نماینده خوب میداند که چه دستهای پشت پرده ای باعث شده بنا به “مصلحت” از تخلفاتش چشم پوشی شده تا بتواند صلاحیتش را بگیرد.

۶. نماینده رشت در بخش دیگری از بیاناتش گفته است که “در مورد حمایت از آن بنده خدا در دوره گذشته از مردم شهرستان رشت عذرخواهی میکنم و خواهش من این است که بنده را حلال کنید. من سبب شدم که شما به کسی رای بدهید که نتواند بدرستی وظایف نمایندگی اش را انجام دهد“. این اظهارات در حالی توأم با توهم و غرور کاذب علیه دیگر نماینده رشت یعنی محمدصادق حسنی بیان شده است که مردم در وظایف نمایندگی خود جعفرزاده چیزی به جز حمایت از مفسدین اخلاقی و سیاسی، سران فتنه ۸۸ ، دروایش اغتشاش گر، برگزاری جشن اینستاگرام، مصاحبه های تند علیه دلسوزان انقلاب و… ندیدند.

۷. شایسته است حال که این نماینده مردم رشت، محمدصادق حسنی را محکوم به عدم انجام وظایف نمایندگی اش کرده، لیستی از خدمات خودش مخصوصا به قشر کشاورزان و فرهنگیان را منتشر نماید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار