کد خبر : 32822
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397- 35: 11

نمی‌دانم از کجا بادی بر سردار کمالی دمید که برای یکبار هم که شده نسبت به سربازان مهربان شدند!

نمی‌دانم از کجا بادی بر سردار کمالی دمید که برای یکبار هم که شده نسبت به سربازان مهربان شدند!

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تأکید بر اینکه جامعه امروز نیاز به نشاط و شادی دارد، گفت: متأسفانه کشور در ایام شادی هیچ برنامه خاصی ندارد درحالیکه در ایام عزاداری برنامه‌های منظم و مدونی داشته گویی که تمایل داریم و جامعه نیز یکسره در عزا باشد.

به گزارش گیلانستان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به کلیپ ویدئویی پخش شده از سربازان وظیفه و واکنش سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار کرد: در شرایط امروز کشور، مردم از اینکه مرتب خبرهای تلخ و ناامیدکننده مانند حادثه اتوبوس دانشگاه‎‌ آزاد، مدرسه در آتش سوخته زاهدان، حادثه پلاسکو، کشتی سانچی و سقوط هواپیما در کوه‌های دنا می‌‎شنوند، خسته شدند و از سوی دیگر خبرهای امیدوارکننده که موجب مفرح شدن مردم شود، طی چند ماه اخیر بسیار به ندرت بوده است.

حتی در جایی که مردم بخواهند شادی هم کنند، همگان به این شادی مردم مثل برگزاری کنسرت و غیره حمله می‌کنند و محلی برای بروز این شادی وجود ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتی در جایی که مردم بخواهند شادی هم کنند، همگان به این شادی مردم مثل برگزاری کنسرت و غیره حمله می‌کنند و محلی برای بروز این شادی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: حوزه نظام وظیفه و سربازی اتفاقا جایی است که دغدغه عمده خانواده‌‎ها بوده که خانواده‌ها فرزندان خود را در سن نوجوانی و جوانی راهی این مسیر می‌‎کنند و پسر خانواده با شرایط سخت آموزشی دوره آموزشی محیطی جدید را به دور از خانواده تجربه می‎کند و بعضاً با انجام اعمال سخت نظامی، غذای بی کیفیت و سخت‌‎گیری‌های دوره  سربازی دچار افسردگی‌هایی می‌شوند که برای جلوگیری از این پدیده سربازان نیاز به بروز شادی و نشاط دارند.

این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: البته در کلیپ اخیر پخش شده گویی دوره سربازی این سربازان عزیز تمام شده است اما اگر تمام هم نشده باشد، همانطور که سردار کمالی عنوان کرد، خواهش ما نیز این است که برخورد تنبیهی  با این سرابازان صورت نگیرد چراکه واکنش هر ایرانی پس از اینکه این فیلم را می‎بینند این است که “خدا کند تنبیه نظامی برای این سربازان در نظر گرفته نشود.”

شادی سربازان/ به اسرار خبرنگار آقای نظری/ لطفا در صورت امکان کار نشود

ایام عزا در کشور ما بسیار پررنگ‌تر از ایام شادی است

در ایام شادی ما هیچ برنامه خاصی نداریم درحالیکه در ایام عزاداری برنامه‌های منظم و مدونی داشته و تمایل داریم و این نشان می‎‌دهد تمایل داریم که جامعه نیز یکسره در عزا باشد

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی افزود: از سوی دیگر این کلیپ نشان می‎دهد که جوانان ما به دنبال تفریحات سالم و شادی‌‎های مشروع هستند و لذا باید بستری برای بروز شادی مردم فراهم کرد. باید قبول کنیم که ایام عزا در کشور ما بسیار پررنگ‌تر از ایام شادی است؛ در ایام شادی ما هیچ برنامه خاصی نداریم درحالیکه در ایام عزاداری برنامه‌های منظم و مدونی داشته و این نشان می‎‌دهد که گویی تمایل داریم جامعه یکسره در عزا باشد.

جعفرزاده ادامه داد: کشور آلمان پس از جنگ جهانی دوم، برای شادی مردمی که خسارات بسیاری ناشی از جنگ دیده‌ بودند، تدبیر کرد و برنامه‎‌های متنوعی را برای شادی مردمش در نظر گرفت. امروز که ما نیز در تحریم ناجوانمردانه آمریکایی‎ها و صهیونیست‌ها قرار داریم، باید تفریحات سالمی که خنده به روی لب مردم می‎آورد را ترویج و برای آن برنامه داشته باشیم.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: نظام وظیفه نیز باید برای شادی جوانان کشور در دوره سربازی و جلوگیری از ایجاد روحیه رخوت و افسردگی در بین سربازان برنامه‌ریزی داشته باشد و شرایطی را برای بروز شادی جوانان در دوره خدمت مهیا کند.

لزوم حمایت از رویکرد تقویت نشاط عمومی در جامعه

وی با بیان اینکه باید از این رویکرد سردار کمالی که در جهت تقویت شادی و نشاط عمومی جامعه بود، تقدیر کرد، در پایان نیز به مزاح گفت: گرچه از سردار کمالی انتظار چنین واکنشی نداشتیم ولی نمی‌دانم از کجا بادی بر او دمید که برای یکبار هم که شده سردار کمالی نسبت به سربازان مهربان شدند و از وی تشکر و البته از این رویکرد حمایت می‌کنیم.

پایان پیام/ایکانا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد دوشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

چرا این آقای نماینده راجع به هر موضوعی بی ربط و با ربط اظهار نظر شاذ میکنه.
آقای نماینده شما که در مجلسی با عدم نظارت بر مدیران دولتی و این گرانی لجام گسیخته یکی از مسببین غم و ناراحتی مردم هستید. این که ما برای عزا برنامه داریم و برای شادی نه حرف مسلمانی نیست اسلام به اهلش دستور داده در مشکلات هم چهره ی خود را محزون نکن و شادی و غمت را در شادی و غم اهل بیت علیهم السلام و اولیاء خدا قرار بده. چرا دست پیش گرفتی پس نیفتی. امثال شما وکیل الدوله ها باید پاسخگو باشید. که با امانت مردم چه کردید؟ چرا اینهمه مدیر نالایق را به این ملت تحمیل کردید؟ و….

رفتن به نوار ابزار