کد خبر : 38783
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398- 59: 16

همایش مشترک شهرداران و دهیاران گیلان؛

نیروهای پیمانی مهم‌ترین مشکل شهرداری‌های گیلان است

نیروهای پیمانی مهم‌ترین مشکل شهرداری‌های گیلان است

در همایش مشترک شهرداران و دهیاران استان گیلان رسیدگی به وضعیت نیروهای پیمانی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرداری‌های این استان عنوان شد.

به گزارش گیلانستان همایش مشترک شهرداران و دهیاران استان گیلان صبح امروز به‌منظور قدردانی از تلاش شهرداران و دهیاران استان و همچنین بررسی مشکلات بخش‌های تحت مدیریت آنان در رشت برگزار شد.

شهردار صومعه‌سرا در این همایش اظهار داشت: مشکلاتی از قبیل ناوگان حمل و نقل در شهرداری‌ها، حمل زباله و رسیدگی به وضعیت نیروهای شرکتی که در پست‌های حساس مشغول به‌کار هستند از جمله مهم‌ترین مشکلات شهرداری‌ها است.

ناصر حقیقی با بیان اینکه بسیاری از شهرداری‌های استان گیلان منابع توسعه پایدار ندارند خاطرنشان کرد: منابع حاصل از ارزش افزوده با تاخیر خیلی طولانی به‌دست شهرداران می‌رسد و این تاخیر موجب می‌شود که مطالبات شهری عقب بمانند.

شهردار رودسر نیز با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت نیروهای پیمانی در شهرداری‌های استان گیلان ضرورت دارد بیان کرد: بسیاری از این افراد در پست‌های مختلفی مشغول به کار هستند اما وضعیت آنان مشخص نمی‌شود.

رضا زنده‌دل ضمن اشاره به تأخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری رودسر تصریح کرد: با توجه به کم شدن کمک‌های دولت در سال‌های اخیر و توصیه به شهرداران برای ورود به حوزه‌های سرمایه‌گذاری، بایستی به مشکلات حقوقی در این بخش رسیدگی شود.

شهرام شهابی، شهردار پره‌سر نیز با بیان اینکه شرایط مالی بد شهرداری‌ها باعث باختن آنها در دادگاه‌ها می‌شود افزود: مشکلات مالی نباید شهرداری‌ها را از ایجاد شغل دور کند اما برخوردهای چکشی و نظارت سخت فضای خدمت‌رسانی به مردم را سخت کرده است.

مجید صالحی، دهیار روستای سراوان رشت نیز در این همایش اظهار داشت: مشکل اصلی روستای سراوان دفن زباله است و با توجه به تخلیه زباله شهرستان رشت در این منطقه و ایجاد شیرآبه و ورود آن به دریای خزر لازم است که به‌صورت جدی به این مسئله رسیدگی شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار