کد خبر : 11986
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396- 48: 12

هرزمان احساس کنم اصولگرایی به نفع مردم است “اصولگرا”، اصلاح طلبی به نفع ملت است “اصلاح طلب” و اعتدال به نفع جامعه است “معتدل” می‌شوم

هرزمان احساس کنم اصولگرایی به نفع مردم است “اصولگرا”، اصلاح طلبی به نفع ملت است “اصلاح طلب” و اعتدال به نفع جامعه است “معتدل” می‌شوم

وکیل پایه یک دادگستری گفت: هر زمان احساس کنم اصولگرایی به نفع مردم رشت است، اصولگرا خواهم بود، هر زمان اصلاح طلبی به نفع مردم رشت باشد، اصلاح طلب خواهم بود و هر وقت هم معتدل بودن بنده به نفع مردم باشد، اعتدالی خواهم بود.

به گزارش گیلانستان، سولماز بروجردی وکیل پایه یک دادگستری در نشستی خبری با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری اظهار کرد: مشارکت‌پذیری شهروندان در شهر رشت ضعیف است و منفعل عمل می‌کنند.

وی، ارتقای مشارکت در امور اجتماعی شهروندان را بزرگ‌ترین دغدغه رشت عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی خانه‌محله‌ها در راستای ارتقای حقوق شهروندی و فرهنگ‌سازی به منظور مشارکت‌پذیری مردم بسیار تاثیرگذار بوده و باید تشکل‌های مردمی در این زمینه فعال شوند.

وکیل پایه یک دادگستری با بیان اینکه حضور نوجوانان و جوانان در زمینه فرهنگ‌سازی در امور مختلف کمک‌کننده و تاثیرگذار است، تصریح کرد: بسیاری از امور نیاز به مصوبات شورای اسلامی شهر ندارد و با راه‌اندازی تشکل‌های مردمی می‌توان معضلات شهری را برطرف کرد.

بروجردی، دفاع از حقوق شهروندی را از دغدغه‌های خود دانست و بیان کرد: مدیریت یکپارچه در شهر رشت نداریم و قوانین مدیریت یکپارچه در اختیار شورا گذاشته نشده اما اجماع عمومی در برطرف کردن مشکلات شهری تاثیرگذار است.

وی به وجود کمیسیون‌های مختلف در شورای اسلامی شهر رشت اشاره کرد و گفت: تشکیل اتاق‌های اندیشه‌ورزی در کنار کمیسیون‌های مذکور در بخش‌های اقتصادی، کارآفرینی امور بانوان، ورزشی و … در راستای بهره گرفتن از نظر شهروندان به منظور ارتقای وضعیت امور شهری موثر است.

فعال اجتماعی رشت با اشاره به فضای ۲۴ هکتاری بازار این شهر، خاطرنشان کرد: ۱۴ کاروانسرای رشت به عنوان میراث و هویت این شهر محسوب می‌شود و باید حفظ کنیم اما در حال ویرانی است.

بروجردی، کاروانسراهای رشت را محلی برای جذب گردشگران و افزایش درآمد واحدهای موجود در آن عنوان کرد و یادآور شد: رشت در مسیر ترانزیتی قرار گرفته و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از این ظرفیت به منظور ارتقای درآمد عمومی شهری استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جاذبه‌های بصری در جذب و ماندگاری گردشگران در حوزه شهری موثر است، اظهار کرد: المان‌های موجود در شهر رشت باید بیشتر شود ضمن اینکه برجسته کردن المان‌های شاخص به عنوان هویت شهری بسیار تاثیرگذار است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گرایش سیاسی شما به کدام طیف نزدیک تر است تصریح کرد: بنده در کارها و برای دفاع از حق و حقوق ملت ملاکم این است که کدام طرف برای مردم بهتر است؛ هر زمان احساس کنم اصولگرایی به نفع مردم رشت است، اصولگرا خواهم بود، هر زمان اصلاح طلبی به نفع مردم رشت باشد، اصلاح طلب خواهم بود و هر وقت هم معتدل بودن بنده به نفع مردم باشد، اعتدالی خواهم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۴۸

در اصطلاح سیاسی این نگاه به جریان‌ه راا میگویند حزب باد!

رفتن به نوار ابزار