کد خبر : 32906
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

همایش طنز فومن توهین به مقدسات بود/ پوشش دختران در جامعه اسلامی غصه آور است/ از مصادره میرزا کوچک توسط لیبرال منش ها جلوگیری شود

همایش طنز فومن توهین به مقدسات بود/ پوشش دختران در جامعه اسلامی غصه آور است/ از مصادره میرزا کوچک توسط لیبرال منش ها جلوگیری شود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: به بهانه ایجاد فضای نشاط آفرینی نباید به مقدسات توهین شود و همایش طنز فومن اینگونه بود.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه اسلامی اظهار کرد: وضعیت پوشش دختران در جامعه اسلامی غصه آور است و اصلا در تراز نظام و حکومت اسلامی نیست.

وی بر حضور جوانان و نوجوانان در مساجد تاکید کرد و افزود: خالی بودن مساجد از جوانان تهدید است و مسئولان باید تلاش کنند تمام امور به مساجد ختم شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه علل و عوامل فقدان جوانان در مساجد بررسی شود، تصریح کرد: باید تلاش شود تمام برنامه های کانون فرهنگی و هنری در عرصه رسانه و … به مساجد ختم شود.

آیت الله فلاحتی، خواستار آسیب شناسی گرایش جوانان به مسائل پوچ مانند پوشیدن شلوارهای پاره شد و بیان کرد: جوانان ما نشاط می خواهند و دنبال پوچ گرایی نیستند اما دشمن مسائل پوچ را عرضه می کند.

وی به برگزاری همایش میرزا کوچک جنگلی در ۱۱ آذرماه سال جاری در گیلان اشاره کرد و گفت: بعضی از افراد لیبرال منش می خواستند میرزا کوچک جنگلی را به نفع خود مصادره کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر برجسته کردن بخش مذهبی و دینی قیام میرزا کوچک جنگلی، خاطرنشان کرد: تلاش کنید از ورود لیبرال ها در برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی جلوگیری شود.

آیت الله فلاحتی یادآور شد: وجهه روحانی و مبارزات ضد استعماری میرزا کوچک جنگلی در جامعه برجسته شود.

وی با بیان اینکه به بهانه ایجاد فضای نشاط آفرینی هر موضوعی نباید وارد مسائل اجتماعی مردم شود، اظهار کرد: به مقدسات جامعه نباید توهین شود اما کنگره طنزی که در فومن برگزار شد، این گونه بود.

امام جمعه رشت به وجود روایاتی در مورد طنز اشاره کرد و افزود: طنز اشکال ندارد اما در هیچ جای دنیا اجازه نمی دهند طنز مقدسات را زیر سئوال ببرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه توهین به مقدسات خط قرمز ماست، تصریح کرد: متولیان فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری برنامه هایی که مقدسات را زیر سئوال می برد باید جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد قیام مردم قم، برنامه مذکور در مقابل منویات ایشان بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر پایبندی سازمان ها نسبت به ارزش های اسلامی، بیان کرد: در کانون های فرهنگی به ویژه کتابخانه ها باید پایبندی در مسائل شرعی رعایت شود.

آیت الله فلاحتی بر توجه به بخش روحیه انقلابی گری میرزا کوچک جنگلی تاکید کرد و گفت: تلاش شود در برگزاری همایش ها و برنامه ها نکته های سئوال برانگیز ایجاد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار