کد خبر : 7619
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1395- 22: 23

همه شهرستان شفت را محروم می‌نامند ولی ما می‌گوییم مظلوم است

همه شهرستان شفت را محروم می‌نامند ولی ما می‌گوییم مظلوم است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: همه شهرستان شفت را محروم می‌نامند ولی ما می‌گوییم مظلوم است.

به گزارش گیلانستان، محمدمهدی افتخاری امشب در جلسه شورای اداری شهرستان شفت با اشاره به اینکه همراه اول ادعا می‌کند هیچکس تنها نیست اما مردم شهرستان شفت تنها هستند اظهار داشت: همه شهرستان شفت را محروم می‌نامند ولی ما می‌گوییم مظلوم است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه شهرستان شفت میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است اینترنت روستاهای ما بسیار ضعیف است و پاسخگوی نیازهای ارتباطی این منطقه نیست.

افتخاری با بیان اینکه نباید با پیشرفت علم و تکنولوژی در برخی از نقاط مشکلاتی داشته باشیم تصریح کرد: آنچه امروز نیازمند آن هستیم توسعه زیرساخت‌های عمرانی در دورترین نقاط کشور است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس محل اعمال حاکمیت است اعلام کرد: اعتقاد بنده بر این است که برای اعمال حاکمیت باید در امور، بینش و اعتقاد به توسعه داشت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه شفت شهر گردشگران داخلی و خارجی است و با توجه به اینکه ۳۷ سال از انقلاب گذشته است مناسب نیست که هنوز چنین مشکلاتی داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان شفت نیز در این نشست با ذکر اهمیت ارتباطات در کلام خدا اظهار داشت: اهمیت ارتباطات در کلام خدا و تاریخ اسلام آمده است و گلایه اصلی مردم این شهرستان ضعف اینترنت است و با توجه به اینکه انتخابات را در پیش رو داریم امیدواریم این مشکل مردم مرتفع شود.

فرماندار شهرستان شفت نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان شفت یکی از روستایی‌ترین شهرهای استان گیلان است گفت: برهمین اساس این شهر در حوزه گردشگری نقش موثری در گردشگری استان و کشور دارد.

محسنی با بیان اینکه از ۹۵ روستا، ۱۵ روستای این شهرستان از تلفن بی‌سیم استفاده می‌کنند افزود: اینترنت پرسرعت که یکی از دغدغه‌های ما و مردم منطقه است با توجه به نزدیکی انتخابات ومشارکت اینترنتی مردم نیاز به حل آن وجود دارد.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه شهرستان شفت بیش از ۵۸ هزار و ۵۴۳ نفر جمعیت دارد اعلام کرد: این شهرستان در دو حوزه گردشگری و کشاورزی نقش بسیار موثری در اقتصاد استان گیلان دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار