کد خبر : 37956
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

همگان برای امیدآفرینی اهتمام ورزند

همگان برای امیدآفرینی اهتمام ورزند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اشاعه ناامیدی را سیاست راهبردی دشمنان نظام مقدس اسلامی خواند و از همگان خواست برای امیدآفرینی در جامعه، اهتمام ورزند و دشمن را در رسیدن به اهدافش، ناکام گذارند.

به گزارش گیلانستان ارسلان زارع عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رشت افزود: مخالفان مردم و نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند زمینه‌های نارضایتی مردم را شناسایی و آنها را بزرگ‌تر از واقعیت موجود جلوه دهند، از طرفی دیگر تلاش آنها برای ایجاد تفرقه، اختلاف و ترویج ناامیدی است.

وی اظهار داشت: به همین دلیل همه مسئولان خدمتگزار مردم، رسانه‌ها، نهادهای مدنی، نمایندگان منتخب مردم اعم از اعضای شوراهای اسلامی، نمایندگان مجلس، خبرگان رهبری، ائمه جمعه و فرهنگیان بایستی در پیشگیری از اشاعه ناامیدی تلاش کرده و برای ایجاد امیدآفرینی از هیچ کوششی دریغ نورزند.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر این مطلب که ایجاد امیدآفرینی و تلاش برای رضایت مردم وظیفه همگان است، خاطر نشان کرد: این تلاش در راستای منویات رهبر انقلاب اسلامی، برنامه‌های رئیس جمهوری و همه مسئولان نظام است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به دلیل اهمیت استمرار آرامش و پیمودن مسیر توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورمان شعار راهبردی با عنوان رونق تولید را تعیین کردند، اظهار داشت: دولت دوازدهم نیز بر اساس برنامه ششم که خود تدوین گر آنست، کوشش داشته تا شاخص‌های توسعه اقتصادی در استمرار دولت یازدهم را تقویت بخشد، بدیهی است زمانی که تشدید تحریم‌ها اتفاق می‌افتد، دست یافتن به همه شاخص‌های توسعه اقتصادی ما را با چالش‌هایی مواجه می‌کند.

زارع خاطر نشان کرد: توسعه اشتغال، کنترل نرخ تورم و تقویت ارکان توسعه همچون تولید علم، فناوری، خلاقیت و بهبود شاخص‌های توسعه انسانی و اجتماعی از جمله سلامت و بهداشت از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است که پیوسته اقدامات خوبی در این باره توسط دولت انجام شده و در دست اجرا است.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه وظیفه قانونی و شرعی ماست تا در راستای رسالت خود، برای خدمت صادقانه به مردم بیش از پیش کوشا باشیم، اضافه کرد: اگر بر مبنای قانون تلاش و در راستای اجرای قانون با انگیزه، تلاش و پشتکار از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، تلاشمان نتیجه بخش خواهد بود و رضایت مردم یکی از نتایج ارزشمند آن است.

معاون استاندار گیلان خاطر نشان کرد: اگر مسئول و خدمتگزاری به هر دلیلی نتواند در راستای وظایف قانونی خود و رضایت مردم عمل کند، ضمن استغفار از پروردگار بایستی در برنامه‌های مدیریتی اش تجدید نظر کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخاب معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان رشت بر اساس چارت جدید (یک معاونت به فرمانداری شهرستان رشت اضافه شده) اظهار داشت: مبنای انتخاب و انتصاب در مجموعه استانداری گیلان، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بر اساس شایستگی، توانمندی، اعتقاد به اجرای برنامه‌های دولت و توجه جدی به خدمت صادقانه به مردم است.

زارع با بیان اینکه به جوانان و بانوان با نگاه مثبت به عنوان ظرفیت خوب مدیریتی نگاه داریم، اضافه کرد: انتصاب‌های اخیر بر مبنای همین رویکرد بوده که این مهم از برنامه‌های رئیس جمهوری در دولت دوازدهم و در مجموعه وزارت کشور مورد تاکید وزیر کشور و در استان گیلان از برنامه‌های استاندار بوده و هست؛ ضمن اینکه روند انتخاب و استفاده از جوانان شایسته، باسواد، علاقمند و با انگیزه در ادامه انتصاب‌ها مورد توجه است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری و اینکه برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم، قانومند و با مشارکت حداکثری را انتظار داریم، اظهار داشت: در این باره تاکید می‌کنم که اصل اجرای قانون است که بایستی مورد توجه جدی همه قرار گیرد.

معاون استاندار گیلان ارزیابی عملکرد بخشداران و فرمانداران به صورت فصلی را از برنامه‌های خود عنوان کرد.

در جلسه شورای اداری شهرستان رشت، سیده زهرا میراعلمی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار رشت معرفی شد. همچنین رضا مهدوی، کامبیز یوسفی، احمد قدیمی و حبیب الله اخینه به ترتیب به عنوان بخشداران خمام، سنگر، لشت نشاء و کوچصفهان معرفی شدند.

انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار