کد خبر : 36116
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398- 16: 17

فرماندار رودسر:

وضعیت نامطلوب منطقه سیل زده کاکرود/ مسئولان پاسخگو باشند

وضعیت نامطلوب منطقه سیل زده کاکرود/ مسئولان پاسخگو باشند

فرماندار رودسر از وضعیت نامطلوب در منطقه سیل زده کاکرود بعد از یکسال گلایه کرد و خواستار پاسخگوی مسئولان برای عدم انجام اقدامات مناسب و سازنده برای حل مشکلات مردم این منطقه شد.

به گزارش گیلانستان حسین اسماعیل پور بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران رودسر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به سیل سال گذشته در منطقه کاکرود اشکورات، اظهار کرد: در این سیل تنها به حوزه راه‌ها منطقه بیش از ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه تخریب ۱۱ کیلومتر راه روستایی، ۴۵ مورد تخریب پل‌ها، آبروها و آب نماها و گاردریل بخشی خسارت‌های سیل سال گذشته در این منطقه است، افزود: در سیل کاکرود شاهد ۳۰ مورد معادل هفت میلیون متر مکعب ریز و رانش جاده و کوه بودیم.

فرماندار رودسر در ادامه با تأکید بر لزوم مدیریت برنامه محور برای مقابله با حوادث احتمالی از سوی مدیران، گفت: مدیران دستگاه‌ها اجرایی شهرستان رودسر باید خود را برای هر گونه حوادث احتمالی همانند سیل یا قطعی گاز و سایر موارد آماده کنند.

وی به برخی اظهارات غیر مسئولانه از سوی عده‌ای خارج از شهرستان رودسر نیز اشاره و بیان کرد: این رفتارها غیر حرفه‌ای بوده و اجازه نخواهیم داد امنیت عمومی شهرستان به خاطر برخی اظهارات ناپخته و نسنجیده خدشه دار شود.

اسماعیل پور با گلایه از وضعیت نامطلوب در منطقه سیل زده کاکرود، تصریح کرد: با وجود اینکه یکسال از این حادثه می‌گذرد اما اقدامات مناسب و سازنده‌ای برای حل مشکلات مردم این روستا صورت نگرفته است که این وضعیت توجیه پذیر نیست.

وی با بیان اینکه اگر مسئولی نمی‌تواند به وظایف خود خوب عمل کند نباید در آن مسئولیت باشد، ادامه داد: متأسفانه در حوزه اجرای پروژه‌ها نیز روند قابل قبولی شاهد نیستیم.

فرماندار رودسر تأکید کرد: اینکه یک پروژه در رودسر در زمان مقرر و قانونی تعیین شده تکمیل و مورد بهره برداری قرار نمی‌گیرد جای تعجب است مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار