کد خبر : 54638
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399- 21: 17

رییس اداره تبلیغات اسلامی انزلی:

چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان در انزلی برگزار شد

چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان در انزلی برگزار شد

حجت الاسلام صباحی از برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان انزلی با حضور ۸۰ درصد از واجدین شرایط در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «عباس صباحی»در انزلی اظهار داشت: در دوره جدید مداحان به درجات یک تا سه سطح بندی می شوند و کارت جدید شناسایی برای آنان صادر خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرانزلی خاطر نشان کرد: در این انتخابات ۹ نفر داوطلب بودند که پس از رای گیری، پنج نفر به عنوان اعضاء اصلی و دو نفر به‌عنوان علی البدل انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط در این انتخابات شرکت کردند، تصریح کرد: از مجموع آرا کسب شده محمد رسول خدادایان با ۵۳ رای، حمید مهدیه با ۳۸ رای، مرتضی صیاد با ۳۷ رای، منصور یگانه ارشد با ۳۰ رای و جمشید بذربخش با ۲۷ رای به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

حجت الاسلام صباحی یادآور شد: حمیدرضا طاهری با ۲۲ رای و محمود پورمند با ۲۱ رای نیز به‌عنوان اعضای علی البدل کانون مداحان انتخاب شدند.

گفتنی است ریاست اداره تبلیغات اسلامی، نماینده فرماندار، نماینده نیروی انتظامی، کارشناس فرهنگی، رییس شورای مذهبی، نماینده ای از استان و نماینده مداحان بر صحت این انتخابات نظارت داشتند.  

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار