کد خبر : 52644
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399- 22: 18

با حضور ۲۵ نفر از چهره های تأثیرگذار قرآنی؛

کارگاه تربیت مربی «سبک زندگی قرآنی» در رشت برگزار می شود

کارگاه تربیت مربی «سبک زندگی قرآنی» در رشت برگزار می شود

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری کارگاه تربیت مربی سبک زندگی قرآنی خبر داد و گفت: در این کارگاه ۲۵ نفر از چهره های قرآنی تأثیرگذار روحانی از سراسر گیلان شرکت دارند.

به گزارش گیلانستان،حجت الاسلام محمد پور شعبانعلی با تأکید بر لزوم توجه به ترویج سبک زندگی قرآنی و اسلامی در جامعه، اظهار کرد: متأسفانه امروز دشمن نهاد خانواده ایرانی را نشانه گرفته و به دنبال سست کردن بنیان خانواده‌های ایرانی است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف فعالان حوزه قرآنی توجه به این بخش با توجه به نیاز جامعه است، افزود: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان تلاش کرده در طول سال دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، همچون این دوره و کارگاه‌های یک روزه و سه روزه سبک زندگی قرآنی را با حمایت همه جانبه سازمان دارالقرآن کریم کشور در این زمینه برگزار کند.

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان به تأکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: در همین راستا این اداره اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تحت عنوان تربیت مربی سبک زندگی قرآنی به منظور شکل گیری شبکه معلمین و مربیان اثرگذار نموده است.

وی با اشاره به اینکه از فردا (دوشنبه) به مدت دو روز از روزهای باقیمانده این دوره که از قبل از ورود ویروس منحوس کرونا شروع شده بود به عنوان روزهای پایانی دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دو روز با حضور استاد «مهدی شکری» معاون آموزشی سازمان دارالقرآن کریم کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام پور شعبانعلی در ادامه با بیان اینکه تلاش شده برای حضور در این دوره از چهره‌های تأثیرگذار قرآنی دعوت شود، گفت: ۲۵ نفر از روحانیون جوان انقلابی و اثرگذار اعم از روحانیون مستقر و غیر مستقر استان گیلان که جز چهره‌های تأثیرگذار در ابعاد گوناگون هستند در این دوره حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این دوره در دو نوبت صبح عصر برگزار می‌شود، تأکید کرد: تلاش می‌شود در این دو روز موضوعاتی تحت عنوان ارتباط انسان با قرآن و اهل بیت علیهم السلام مورد بحث و برسی قرار گیرد.

پورشعبانعلی خاطرنشان کرد: که پس از پایان این دوره به آن دسته از شرکت کنندگان که در آزمون نهایی شرکت نموده و حدنصاب امتیاز را کسب نمایند از سوی سازمان دارالقرآن کریم کشور مدرک مربیگری سبک زندگی قرآنی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار