کد خبر : 29942
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397- 22: 17

کاهش۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوای گیلان/ آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست

کاهش۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوای گیلان/ آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوای این استان با ورود سامانه سرد و بارشی، گفت: آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

به گزارش گیلانستان، سمانه نگاه در گفتگو اظهارکرد: با نفوذ سامانه بارشی در حال حاضر آسمان اکثر مناطق گیلان ابری و در برخی مناطق همانند لاهیجان، رشت و کیاشهر بارش باران گزارش شده است.

نگاه با اشاره به تداوم فعالیت این سامانه بارشی برای امروز و فردا در استان گیلان، افزود: برای ساعات غروب و شب امروز و همچنین فردا با تقویت ناپایداری، بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان رخ دهد.

کارشناس هواشناسی گیلان در ادامه به کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوای استان در این مدت اشاره کرد و گفت: وقوع رعد و برق و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز دور از انتظار نیست.

وی ضمن هشدار به شهروندان برای عدم استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، تصریح کرد: آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی از پدیده‌های دیگر پیش بینی شده برای امروز و فردا در استان گیلان است.

نگاه با بیان اینکه سامانه بارشی تا صبح روز چهارشنبه در استان گیلان فعال است، افزود: از شدت بارش‌ها از عصر فردا (سه شنبه) و صبح چهارشنبه کاسته وبه تدریچ از منطقه خارج می شود.

وی گفت: دریای خزر نیز برای امروز و فردا مواج و طوفانی و برای انجام فعالیت‌های مرتبط نامناسب است./ مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار