کد خبر : 81027
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مهر 1401- 47: 11

امام جمعه شهرستان رودسر:

کینه توزی معاندان علیه امامت/ دشمن از ولایت وحشت دارد

کینه توزی معاندان علیه امامت/ دشمن از ولایت وحشت دارد

حجت‌الاسلام روحانی ضمن اشاره به کینه توزی معاندان علیه امامت با تاکید بر اینکه دشمن از ولایت وحشت دارد گفت: مردم کسی را که در خط ولایت نباشد از قطار انقلاب پیاده می‌کنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» (سه شنبه، ۵ مهر) در مراسم شهادت امام رضا(ع) که در مسجد شهدا طالب زاده رودسر برگزار شد اظهار داشت: ولایتمداری اساس است و در حدیث آمده که هیچ چیزی ندایی بالاتر از ندای ولایت نیست.

امام جمعه شهرستان رودسر تصریح کرد: افرادی هستند که امروز در این کشور سر سفره ولایت نشسته‌اند، ارتزاق می‌کنند و پست و مقام می‌گیرند و در این چهل و اندی سال از ولایت بهره‌مند شدند اما از پشت به ولایت شمشیر می‌زنند و در واقع هیچ درک و فهمی از ولایت ندارند.

روحانی ضمن اشاره به نحوه رحلت پیامبر اکرم(ص) اذعان کرد: سر پیغمبر و نبوت بر روی سینه ولایت قبض روح شد و این مهم پیام بزرگی برای همه ما داشته و دارد پس باید هوشیار باشیم تا راه را گم نکنیم و این دقیقا همان چیزی است که امام رضا( علیه السلام) بر آن تاکید دارند.

وی ضمن برشمردن برخی از وقایع اوایل انقلاب به ویژه وقایع حول محور ولایت ابراز داشت: اگر به فرمایشات و خط و خطوطی که امام رضا (علیه السلام) فرموده و مشخص کرده‌اند متوسل بشویم هرگز راه حق که همان راه ولایت است را کم نخواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان رودسر به قضیه اغتشاشات اخیر و درماندگی دشمن هم اشاره کرد و ادامه داد: عده‌ای ریختند در سطح شهر و آشوب به پا کردند اما ما دیدیم که این مردم ولایتمدار چگونه بعد از نماز جمعه تجمع کرده و پاسخ آنان را دادند.

روحانی با بیان اینکه هر چه قدر انقلاب اسلامی به جلوتر می‌رود ما معانی احادیث و ولایت را بهتر درک می‌کنیم اضافه کرد: هر کسی در هر کسوت، شغل و مقامی که در خط ولایت نباشد مردم او را از قطار انقلاب پیاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: در فتنه سال ۸۸ عده‌ای آمدند و خیمه ابا عبدالله الحسین( علیه السلام) و پرچم عزا را به آتش کشیدند و این‌دفعه آمدند و قرآن را سوزاندند و در حالی که مقام معظم رهبری تاکید کردند که سردمداران آنان باید خط خود را جدا کنند تا به امروز این کار را نکرده‌اند.

امام جمعه شهرستان رودسر کینه توزی عجیب دشمنان و معاندان علیه امامت و ولایت را قابل تامل خواند و یادآور شد: همانند مأمون که امام رضا(ع) را به مشهد آورد این افراد نیز از ولایت وحشت دارند به همین دلیل تا می‌توانند ولایت را می‌کوبند و از هر راهی با آن دشمنی می‌کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: در این فتنه اخیر دیدیم با اینکه مقام معظم رهبری حتی یک کلمه نفرموده‌اند موج جمعیت برای محکومیت اغتشاشات به راه افتاده است و اگر تشریف بیاورند در دانشگاه تهران و تنها چند جمله سخنرانی کنند تمام کشور به خیابان می‌آیند و این دقیقا همان قدرت ولایت است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار