کد خبر : 41891
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1398- 18: 11

مدیرکل بنیاد دفاع مقدس گیلان:

گیلان با ۱۰۰ برنامه شاخص به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

گیلان با ۱۰۰ برنامه شاخص به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان درباره برنامه‌های این نهاد در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: ۱۰۰ برنامه شاخص برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گیلان تدارک دیده شده است.

به گزارش گیلانستان سرهنگ پاسدار عباس بایرامی شمار برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در هفته دفاع مقدس امسال را بالای هزار برنامه اعلام کرد و اظهار داشت: از میان تمام این برنامه‌ها ۱۰۰ برنامه شاخص در حوزه‌های مختلف برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال تدارک دیده شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان حضور پرشور جوانان را نقطه قوت برگزاری ویژه‌ برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: آن‌چه که روحیه خودباوری را در جوانان تقویت می‌کند و باعث درخشش آنان در عرصه‌های مختلف جهادی، علمی، ورزشی، هنری و نظایر آن شده ارزش‌های دفاع مقدس است.

بایرامی با تأکید بر اینکه رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس در گیلان محسوب می‌شود تصریح کرد: امسال با تدبیر فرماندهان عالی ستاد کل نیروهای مسلح همزمان با مراسم نکوداشت فرماندهان شهید مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس هم در روز هفتم مهر برگزار می‌شود.

وی تجلیل از رزمندگان و فرماندهان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج را در این مراسم مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: ریاست ستاد برنامه نکوداشت فرماندهان شهید و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس بر عهده فرمانداری‌ها، دبیری آن با فرماندهان سپاه شهرستانی و اجرای آن بر عهده مسئولان بسیج پیشکسوتان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاری نمایشگاهی در میدان شهدای ذهاب با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط خبر داد و بیان داشت: برپایی چند نمایشگاه دیگر، رونمایی از چندین کتاب با موضوع دفاع مقدس در منطقه آزاد انزلی و شهر رشت از دیگر برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس در گیلان است.

بایرامی با اشاره به اینکه نویسندگان و پژوهشگران گیلانی با مدیریت واحد ادبیات دفاع مقدس استان، کتاب‌ها و آثار مکتوب بسیار خوبی را امسال برای رونمایی آماده کرده‌اند اظهار داشت: امسال نمایشگاه عکسی با مضمون زنان و دفاع مقدس و نمایشگاه نقش روحانیت در دفاع مقدس نیز در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی تعداد کل برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس گیلان را بیش از هزار برنامه با سوژه‌ها و موضوعات مختلف اعلام کرد و گفت: ویژه‌برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس در سطح استان گیلان و کلیه شهرستان‌های تابعه آن همزمان در مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، یگان‌های نیروهای مسلح و ادارات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار