کد خبر : 14352
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1396- 53: 17

یاد شهدای ترور در مداحی‌های استان گیلان زنده نگه‌داشته می‌شود

یاد شهدای ترور در مداحی‌های استان گیلان زنده نگه‌داشته می‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان استان گیلان گفت: در مداحی‌های مراسم‌های استان گیلان به‌ویژه در این ایام حمله تروریستی داعش محکوم شده و یاد شهدای ترور توسط مداحان گیلانی زنده نگه‌داشته می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محمد پوراسماعیلی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: مداحان ولایتمدار و ارزشی استان گیلان علاوه بر سوگواری برای حضرت علی (ع) با روشنگری درباره مسائل روز منطقه به دفاع از مظلومان یمن، سوریه، عراق و دیگر کشورهایی که تحت ظلم ابرقدرت‌ها قرار دارند می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس استان گیلان عنوان کرد: در مرثیه‌های خوانده شده به‌ویژه در این ایام به یاد و خاطره  شهدای مدافع حرم که با ایثارگری‌ها و فداکاری‌های خود ضامن حفظ اسلام ناب محمدی‌ و امنیت و اقتدار مردم ایران اسلامی هستند اشاره می‌شود.

پوراسماعیلی تصریح کرد: حمله‌های گروه تروریستی و تکفیری داعش به‌ویژه حمله اخیر به مجلس شورای اسلامی در مداحی‌های این ایام محکوم می‌شود و یاد و خاطره شهدای ترور توسط مداحان گیلان زنده نگه‌داشته می‌شود.

وی با اشاره سخن امام صادق (ع) که “هر وقت برای پدرم امام باقر(ع) مشکلی پیش می‌آمد اهل خانه را جمع می‌کردند” بیان داشت: اهل بیت (ع) در مناجات و مسالک عبادی خود توجه ویژه‌ای برای دعا به‌صورت جمعی داشتند.

پوراسماعیلی با تاکید بر اینکه مردم حضور در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا به ویژه در این ایام موجب رشد و تعالی معنوی انسان می‌شود خاطرنشان کرد: درخواست برآورده شدن خواسته‌ها و دعاها در کنار برادران دینی و مومن، باعث توجه خاص پروردگار به آن فرد می‌شود‌.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان گیلان با اشاره به سخن امام صادق (ع) که “اگر افراد در جایی جمع شده و برای مسئله‌ای دعا کنند از هم جدا نشده مگر آنکه مشکل‌شان حل شود” عنوان کرد: اهل‌بیت(ع) نگرش عمیقی به مسئله دعا به‌صورت جمعی داشتند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار