کد خبر : 33221
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 بهمن 1397- 08: 19

۵۵ هزار دانش‌آموز در مدارس غیردولتی گیلان تحصیل می‌کنند

۵۵ هزار دانش‌آموز در مدارس غیردولتی گیلان تحصیل می‌کنند

مدیرکل اداره آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از ۵۵ هزار دانش‌آموز در مدارس غیر‌دولتی استان گیلان در حال تحصیل هستند.

به گزارش گیلانستان نادر جهان‌آرای صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها و موفقیت‌های مدارس و مراکز غیر دولتی ادارات تابعه در رشت اظهار داشت: از مجموعه فعال مدارس غیر دولتی در سطح استان گیلان و کسانی که در برگزاری نمایشگاه دستاوردها و موفقیت‌های مدارس و مراکز غیر دولتی نقش داشتند تشکر می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان در مدارس غیر دولتی استان افزایش یافته است افزود: امیدواریم در آینده نیز با تلاش مسئولان و دقت و تلاش خانواده‌ها، تعداد دانش‌آموزان مدارس غیر دولتی بیشتر از درصد و تعداد فعلی شود.

جهان‌آرای با اشاره به نقش بالای خانواده‌ها و فرهنگ آنان در تقویت شرایط تحصیلی دانش‌آموزان ابراز داشت: دانش‌آموزان، همکاران آموزشی در سطح استان گیلان و مجموعه خیرخواه و فعال آموزشی در امر تحصیل دارای حس پاک متفاوتی در راستای تقویت امر تحصیل هستند.

وی مشارکت فعال دانش‌آموزان و افزایش میزان کسب مهارت‌های زندگی توسط دانش‌آموزان را بسیار مهم دانست و گفت: به عقیده بنده نمایشگاه دستاوردهای مراکز غیر دولتی باید در فضای باز و مکانی که امکان رؤیت و عرضه بهتر استعدادهای دانش‌آموزان در آن‌جا فراهم باشد، برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان از ارائه استعداد‌ها و توانایی‌های خود در نمایشگاه لذت می‌برند افزود: عرضه توانایی‌های دانش‌آموزان در محیط نمایشگاه موجب لذت بردن و افزایش انگیزه دانش‌آموزان می‌شود.

جهان‌آرای با تأکید بر مکان نمایشگاه خاطرنشان کرد: امیدواریم که میزبانان اجرای نمایشگاه‌ دقت و توجه بیشتری در راستای مکان برگزاری این نمایشگاه داشته باشند و شاهد موفقیت‌های بیشتری از زحمات ‌آنان در این راستا باشیم و از زحمات آنان نیز قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ایام مبارک دهه فجر قرار داریم ابراز داشت: در طول ۴۰ سال، شاهد خدمات و پیشرفت‌های ارزنده‌ای در جامعه بودیم که امیدواریم همچنان دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی با تلاش همه مسئولان افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: از بارزترین و شاخص‌ترین مصداق‌های دستاوردهای انقلاب در امر تحصیلی، مشارکت فعالانه خانواده‌ها در امر تحصیل دانش‌آموزان است و اکنون بیش از ۵۵ هزار دانش‌آموز در مدارس غیر دولتی استان گیلان در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه دستاوردها و موفقیت‌های مدارس و مراکز غیر دولتی در رشت، دستاوردهای انقلاب نیز بلندتر، تاریخی‌تر و بیشتر شود افزود: در راستای استفاده از تجربیات حاصل از این نمایشگاه باید بتوان نمایشگاه‌های پربارتر و سودمندتری نیز اجرا کرد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار