کد خبر : 49691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399- 54: 16

فرمانده انتظامی گیلان:

۵۷۳ خودرو در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان توقیف شدند

۵۷۳ خودرو در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان توقیف شدند

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به توقیف ۵۷۳ دستگاه خودرو از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۴۸۴ راننده متخلف نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

به گزارش گیلانستان سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توقیف ۵۷۳ دستگاه خودرو در گیلان از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار داشت: ۳ هزار و ۴۸۴ راننده متخلف و بی‌توجه به محدودیت‌های اعمال شده نیز در همین راستا با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند‌.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۸۱۴ هزار و ۳۴۳ عدد کالای بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده احتکار شده در این استان از ابتدای شیوع کرونا تا به الان خبر داد و گفت: پلیس همچون روزهای گذشته قاطعانه با برهم زنندگان نظم اجتماعی و محتکران برخورد قانونی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۵۰۹ نیروی کادر و وظیفه برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در گیلان فعالیت کردند عنوان کرد: ۶۱ هزار و ۷۵۰ نفر در مبادی ورودی گیلان برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در این استان غربالگری شدند.

سردار ملکی با بیان اینکه تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با متخلفان و افرادی که به قوانین توجه نمی‌کنند برخورد می‌شود گفت: اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها در سطح استان با قوت ادامه دارد و ما در مبادی رسمی حضور داریم و از ورود مسافران به استان گیلان جلوگیری می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: استان گیلان کماکان در وضعیت اضطراری است و اوضاع خوبی ندارد لذا از مسافران می‌خواهیم که تا پایان ریشه‌کنی این بیماری با ما همکاری کنند تا بتوانیم پس از از بین رفتن ویروس کرونا پذیرای آنها باشیم.

وی تصریح کرد: اگر راننده‌ای به هشدارها و قوانین توجه نکند خودروی وی به‌مدت یک‌ماه توقیف خواهد شد و کلیه هزینه‌های مربوط به توقیف خودرو و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای مالکان خودروهای متخلف اعمال می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار