کد خبر : 9373
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395- 18: 16

رشد تفکر غربی باورهای انقلاب را تهدید می‌کند

رشد تفکر غربی باورهای انقلاب را تهدید می‌کند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان حفظ وحدت و انسجام را نیاز جامعه دانست و گفت: رشد تفکر غربی در کشور باورهای انقلاب را تهدید می‌کند.

به گزارش گیلانستان ، سردار نظرعلی علیزاده ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام نور شهرستان رودسر اظهار کرد: همه باید افتخار کنیم که در مجالس شهدا حضور یافته‌ایم.

وی محفل شهدا را نورانی خواند و افزود: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اجرش کمتر از شهادت نیست و گاهی ضروری است تا گفتمان انقلاب امام(ره) به‌ویژه در محافل شهدا بازخوانی شود تا بدانیم در چه مسیری حرکت می‌کنیم.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان وصیتنامه امام(ره) را چراغ هدایت بشر دانست و افزود: رمز پیروزی و بقای انقلاب دارای دو رکن اساسی بوده که یکی انگیزه الهی انقلاب و دیگری حفظ وحدت و انسجام برای تداوم همان انگیزه است.

وی افزود: اگر انگیزه الهی نبود هیچ‌کدام از آرمان‌های انقلاب محقق نمی‌شد و امام (ره) در ابتدای انقلاب اسلام را علم کرد و وارد میدان شد و مردم را برای احیای اسلام دور این علم جمع کرد.

علیزاده با اشاره به اینکه مردم در ابتدای انقلاب با یک شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی وارد میدان شدند، تصریح کرد: پس از گذشت ۳۸ سال همچنان آرمان و انگیزه الهی در جامعه وجود دارد و موجب شده تا مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند، گفت: انگیزه الهی در دوران دفاع مقدس موجب شده تا تمام مردم کنار یکدیگر جمع شوند و هر کس به اندازه توان خود نقش‌آفرینی کند تا به پیروزی برسند و اگر انگیزه الهی و وحدت و انسجام در جامعه فراموش شود تفرقه و اختلاف حاکم می‌شود و امروز دشمنان انقلاب با تبلیغات تفرقه‌افکن برای فراموشی هدف و ایجاد تفرقه تلاش می‌کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان تفرقه را بزرگ‌ترین عامل شکست خواند و افزود: بعضی افراد از داخل با شبکه‌های سازماندهی شده دشمن همکاری می‌کنند تا باور مردم ضعیف شده و وحدت و انسجام مردم بشکند و امروز شاهد رشد تفکر غرب‌گرایی در کشور هستیم و این مسأله باورهای انقلاب را تهدید می‌کند.

علیزاده با تصریح بر اینکه امروز بعضی‌ها برای درآمد میلیاردی تلاش می‌کنند و راضی می‌شوند دست خود را به سوی دشمن دراز کنند، یادآور شد: حفظ وحدت و انسجام رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب است اما بعضی‌ها برای دوقطبی شدن، شکاف و اختلاف در جامعه تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با تشکیل جبهه در عرصه‌های مختلف جامعه کنار همدیگر قرار گیریم و امیدواریم کسانی که آمادگی هدایت دارند هدایت شوند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار